↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

pátek 5. listopadu 2010

Rozflákaná kytara, kabát prožraný moly a předražený kalendář..

S trochou fantazie by nadpis mohl připomínat můj současný stav.

Vím, že jsem v předchozím článku vyhrožoval, že o mně dlouho neuslyšíte, ale už jen kvůli těmto oznámením jsem se musel prostě vrátit.
Kdo by totiž nestál o další z Johnových rozbitých kytar? Na tomhle je krásně vidět, jak si John tour s Robem užívá.. No a fanoušci jsou pak rádi, že je John rád a horlivě kupují vše, čeho se kytarový bůh na koncertě dotkl a rozhodl to dát do svého skladu.
Proč ne?
Když jsem hodil na blog první článek s tím, že John něco prodává, šlo o hnědý kabát s dírou - někteří si ho možná pamatují. Vznikla pak debata, že si také roztrháme a podepíšeme půlku šatníku a následně vše prodáme na aukru. Nevím, jestli to nějaký pošuk uskutečnil, já ne, ale s každou další věcí, která se objevuje v oficiálním Johnově obchůdku, mám ětší chuť to udělat..

Na zdi mi visí jedna akustika a na posteli majestátně vyhlíží druhá. Já už na ně nehraju a občas jen stěží přemáhám nutkání rozbít je a hodit do nějaké aukce - samozřejmě s mými ctěnými podpisy.. jenže tentokrát John zvedl laťku! Pokusil se o autoportrét! Mám takový dojem, že to bych už netrumfl a tak mi mé drahé akustiyk zůstanou ležet ladem a já je jen budu čistit, aby na nich tolik nerazil prach..

Squier - chudák
Tuto krásku John zlikvidoval na pódiu při hraní Halloween Hootenanny 15. října 2010 při na jednom z koncertů Roba Zombieho v rámci tour po Americe v Connecticutu.

Když odbočím - nemyslete si, že Rob Zombie jezdí jenom po Americe.. po několika letech se nyní vrací v lednu do Evropy a vystoupí v Anglii.. dal na východ se ale asi neodvážil. :(

Když se vrátím ke kytaře (tedy tomu, co z ní zbylo) na fotce, kterou vidíte výše, musím se pozastavit nad tou skvělou kresbou, kterou už jsem zmiňoval v úvodu.. A opovažte se říct, že v tom Johna nevidíte!
Působivý make-up
Pro srovnání jsem nabídl fotku Johna s make-upem a bez.. tuším, že poznáte, o kterou z nich se John na kytaře snažil. ;) :D

Má pěkný mobil..

Ale přejděme k další části.. mám takový dojem, že teď dělím všechny články na části. :D No ale proč ne..? ;)
Takže.. nepochybně jste si všimli Johnovy záliby v kožichách.. v takových těch podivných kabátech, které se pyšní peřím či nějakými chlupy.. Fotka before vše ujasňuje. Ovšem John má na svém skladě i opeřenější kousky..

Modrá opeřená zrůdnost
Výše vidíte poněkud starší fotku pro představu takové Johnovy oblíbené módy. :D Ale je ještě jeden důvod, proč přidávám právě tuhle fotku a ne něco jiného..
John se rozhodl tento kožuch stejně jako Squier prodat. A já tuším, že o něj bude stejný zájem.. možná i větší, protože s kusy kytary asi už těžko něco naděláte, ale s takovýmhle pohodlným chlupatým, nádherně modrým kabátem..?

No a nyní ta poslední část.. ta, která všechny zajímá asi nejvíc.. Jak to dopadlo s tím kalendářem?
Nedávno bylo ukončeno posílání fotek a nyní se objevila na Johnových oficiálkách fotka prvního návrhu, který získají ti, kteří poslali nejelpší fotky, zdarma a fanoušci jej můžou přes net zakoupit za více jak 30 dolarů. Výhodné. Ale myslím, že kdybych měl tu možnost zakoupit tento skvost, tak tak i učiním..

Kalendář

Myslím, že 6 fotek zasílali fanoušci a zbytek jsou profesionální fotografie..

No a já se s vámi tímto loučím. Nejspíš si půjdu lehnout, protože mi zrovna není nejlíp. :( Vyhlašuji tedy opět stav předchozího článku a to až dokud se tu neobjeví článek, který by ho totálně rušil. ;) Takže toho se dočkáme zase někdy o prázdninách.. letních.. :D

Krásný zbytek dne. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky