↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

úterý 28. září 2010

Jared versus Omega Lithium?

Už to tak bude, začaly mě definitivně bavit animace. :D Sice mi nejdou, ale baví mě to zkoušet, takže doufám, že se zase zdokonalým.. ale ono to tak asi nebude. :D
Včera jsem sliboval nějaký dlouhý článek o výtvarné výchově. Hnije mi tu v rozepsaných, takže tuším, že ho ještě milionkrát upravím a zveřejním někdy dneska večer. :D A tímpádem se stane i takovým rozlučkovým článkem. ;)
Ale zpět k animacím. Dnešní článek se jmenuje tak, jak se jmenuje proto, že si u mě parťák Bender objednal animace Jareda. On si snad asi vážně myslí, že jsem dobrý.. :D

Jared:
Jared Padalecki

Tato je úplně první s Jaredem, takže není nijak moc vydařená a navíc by potřebovala kapánek zmenšit.. ale minimálně! :D

Jared Padaecki
Tu je daší animace s Jaredem. ;)
A pod ní druhá verze ;)
Jared Padalecki
Další a poslední.
Jared Padalecki
A trochu rychlejší:
Jared Padalcki
Kdyby někdo chtěl animace Jareda zkopírovat (o čemž opět velice pochybuji), tak se zdrojem Bendera, protože jsou jeho. ;)


No a nakonec Omega Litium. ;) Což je chorvatská skvělá gothic/industrial-metalová skupina. ;)
Omega Lithium
Taky trochu větší :D
Myslím, že budu hodně zmenšovat.
Animace je z klipu k písni Stigmata s alba Dreams in Formaline. ;) Nevíte někdo, jestli mají vůbec nějaké jiné album? ;)

Kdo by chtěl zkopírovat animaci Omega Lithium, tak s mojí ikonou. ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky