↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

úterý 28. září 2010

Zkopejme blog do kuličky!

Teď jsem se vytočil na nejvyšší možnou míru. Většina z vás určitě ví, že není tak těžké mě naštvat a nepochybně víte i to, že blogu se to momentálně daří často! Psal jsem komentář na jeden blog. Adminky na tomto blogu si velice vážim a považuji ji za kvalitní sosobnost, jenže blog se nejspíš rozhodl, že píšu moc dlouhé komentáře, a tak mi komentář odeslal v půlce věty. Chtěl jsem se tedy omluvit, jenže mi nejde komentovat. Už je to tu! Takže se omlouvám, když vám neodpovím na komentáře - NEMŮŽU! Nějakej trotl naprostej v tom má totiž zas bordel a já teď tudíž působím jak kretén, co ani neumí napsat souvislou větu! Takže tímto článkem posílám slušně blog do prdele a pokud mi nepůjde komentovat ani zítra, tak tady prostě končím. Stejně pochybuji o tom, že se mi tenhle článek zveřejní!

Adios, čest Kartágu!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky