↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

úterý 28. září 2010

Drak

V minulém článku jsem šílel ze systému blogu (z těch komentářů!!), teď už to dal naštěstí někdo zase do pořádku, jinak by mě trefil šlak. :D
Takže konečně přistoupím k tomu článku o mýtickému drakovi..Drak

Asi jsem vás zklamal, že se nebudu doopravdy rozepisovat o drakovi, který by měl unášet princezny a prohrávat své boje s udatnými princi. Tento článek bude věnovaný výtvarné výchově na gymnáziu.. I když ta dvojhodinovka je nejspíš vším, jen né výtvarnou výchovou.. občas mi přijde, že jsme tam jediní, kdo něco dělá.. myslím něco jiného, než dělání schybů na trámech (ano - někdo chytře vystavěl učebnu na půdě!), hraní na mobilech nebo jakékoliv jiné dělání bordelu, které naše učitelka s vlídným úsměvem vždy přejde.
Ale když to teď vezmu z její strany tak asi nevidí rozdíl, protože i když se s výtvorem snažíme, dopadne pomalu hůř jak výtvor našeho ŠT-maniaka (ŠT = špagetová teorie = naprostá blbost vycházející z rovnice, kterou viděl náš génius v jídle ze školní jídelny = vstupenka do klubu ŠT-maniaků je být génius na matiku a fyziku a sabotovat všechno, co souvisí s něčím jiným).

Ale zpět k našemu drakovi. Než jsme vůbec zjistili, co po nás učitelka chce, předcházelo pár tradičních schybů na trámech, překřikování se a dumání, jestli chce draka jako draka nebo draka jako... no a to radši doplňovat nebudu. :D Asi si všichni dokážete představit, co každý tradiční podzimní drak tvarem připomíná..

Ale zpět od úchylného myšlení ( já stále odbíhám :D).
V partě jsem byl s Benderem a s Deinou - no jak jinak (ale z toho vůbec neměla zaznívat rozmrzelost.. právě naopak! :D).
Bender je z nás asi nejnápaditější a nejkreativnější, takže navrhl, že se vykašleme na tradiční draky s obličejem a uděláme ho stylem sešitu z chemie. Jak skvostný nápad, všichni jsme přikývli, dali jsme placáky a vrhli se pro vodovky.
Zatímco Bender rozděloval pole pro hru lodě (přeci si nemyslíte, že kostičkovaného sešitu chemie patřičně nevyužijeme?), já sledoval vedlejší stůl, u kterého pomalu vznikal drak ve tvaru ŠT! Originální konkurence.
Bender pak kolem prostoru pro lodě rozdělil náš nepravidelný sedmiúhelník (který měl být původně pravidelný šestiúhelník, ale rýsoval jsem to já.. :D) na tři skorostejné části a každému z nás vymezil jistý prostor, na kterém jsme se měli dostatečně vyřádit.. tak jsme to provedli!

Benderova část, na které vidíte milované piškvorky a několik úžasných hlášek. Třeba tu nejohranější: "My píšem?!"  i funkce bílkovin, Ribosu a její strukturní vzorec a neznámou rovnici (to bude asi fotosyntéza). :D
Benderova část
Prozměnu moje část. Mate vás ta fyzika, angličtina, občanka a němčina, když to má být sešit chemie? Neříkejte mi, že jste všichni byli vždy tak vzorní a nosili opravdu sešit na všechno nebo si to poctivě psali na papír a oznamovali to učitelům. :D Každopádně toto je důvod mé znázornění energie mrtvým cyklistou na tomto sešitu-drakovi.
Moje část
Deiny část a její vtipné poznatky z hodiny chemie.
Možná jste tady zaregistrovali to jídlo na tom drakovi. No, každý má potřebu kreslit si do sešitu něco jiného. Někdo ribosu, někdo obličeje, někdo rakve a někdo jídlo..
Deiny část
Hodnocení hodiny chemie
"Hodiny chemie = jediná hodina odpočinku. Tabule popsaná samými čísly, písmenky, vzorečky a čárkami; my sedíme, někdo si čte, píše povídky, baví se, paří na mobilu, hraje lodě a piškvorky.. nebo prostě na tu tabuli kouká, ale nevypadá to, že by myslel na nějakou kyselinu malinovou nebo fruktozu."

A záběr na lodě! Neboli na srdce našeho draka, které vykukuje na každém záběru:
Lodě
A pak přišla na řadu druhá strana, kam jsem navrhl červený obal sešitu. Jenže to by se trochu nevyvedlo, a tak jsme se rozhodli udělat sešit bílý a pozadí červené. Tak jsme hmátly po červené v domnění, že je to červená, ale..
RŮŽOVÁ?!
Takže díky této rádobyčervené máme trochu přieteplenýho draka. Ani naše černé cákance to nezachránily. :( A ani znak 666 (značící počet listů: 60), to nezachránil a jméno našeho studenta Alkyna, kterému sešit patří tady zaniká.. takže se radši kochejte pohledem z druhé strany.. ;)
Takhle je to lepší
Zdar :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky