↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

středa 29. září 2010

No né, jak překvapivé..

Hned, jak se vyřešil problém s komentáři, tady mám další chybu! Včera jsem se totiž rozepisoval v jednom článku a přesně tři minuty před půlnocí jsem ho konečně zveřejnil.. jenže tu není! Nebo aspoň já ho nevidím. Možná, že vy jo, ale mám takový dojem, že bych měl taky právo na to vidět své články, nemyslíte? :D
Jenže tady nejde o to, že by se mi ten článek nějak smazal, tady jde o to, že se mi normálně ukazuje v září jako zveřejněný! Tak by mě sakra zajímalo, kde je?!

Takže silně pochybuji o tom, že se mi zveřejní i tento článek (tedy zveřejněný bude, ale nebude vidět!).
Zatím zdar. Čest Kartágu!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky