↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

pondělí 27. září 2010

V sedmým nebi

Nečekejte článek plný mých názorů, které vás nepochybně všechny velice zajímají. :D
Přihodím další várku dárečků, které jsem obdržel. ;)
Nechápu, že máte všichni takovou chuť mě obdarovávat :D ale děkuji všem moc.. :)

Dárek
Krásný blahopřání od MurderLucy. Opravdu moc děkuji. :)

A tady je k tomu ještě rozvrh. ;) Děkuji moc, ten se bude hodit. ;) Ten, který mi dala Labanda už jsem vytiskl a přilepil na lavici, tak tenhle si připíchnu na nástěnku doma. ;)
Rozvrh

Další je od haf. ;) Od mého skvělého SB. :) Děkuji, je to krásný. ;)
Dárek

A tu je dárek od Lacrima Horse, se kterou jsem se narodil ve stejný den. ;) Děkuji moc. :) Má to moc pěkný motiv, vcelku mi to připomnělo dnešní dvojhodinovku výtvarné výchovy ve škole, kdy jsme dělali draka.. nikdo z nás dlouho nevěděl, jakého draka po nás učitelka chce, aloec se z toho vyklubal drak na podzimní pouštění. :D Škoda no.. :D
Dárek

No a nyní nějaké starší diplomy, které jsem dostal za různé soutěže už před ěkolika měsíci.. :D Tady se zase ukazuje, jaký jsem bordelář. :D
Všem za ty diplomy každopádně moc děkuji a omlouvám se, že zveřejňuji až teď. ;)

S úžasným idolem Seviem. :D Vzpomínám si, že na Mástru jsem viděl dívku, která měla tašku přes rameno se Severusem. Kdyby mi to bylo pohodlný, tak jí tu tašku snad vezmu. :D
Diplom se Sevem, s jediným mužem, kterého, troufám si tvrdit, miluji. :D

Od Skate. Nepamatuji si nikoho jménem Skate, ale každopádně moc děkuji. ;)

Diplom

No a toto je úchvatný a velice úchylný (no jak jinak :D) diplom od mého milovaného exota Raki ;)
Děkuji. :)
Diplom
Tak a snad je to vše.. no kdyby ne, tak zveřejnm zase příště. :D
Během dneška vám sem hodlám hodit i menší dokumentaci dneška. ;)

A opravdu se, velice prosím, mrkněte SEM ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky