↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

sobota 3. července 2010

Vysvígo

Někde jsem to viděl napsaný jako 'vysvědšení', ale tedy nevim, jak k tomu mohl ten dotyčný přijít, protože už jen z logického odvození vysvědčení nikomu (kdo je normální!) nesvědší!

Malé zamyšlení předtím než vám ukážu tu svojí hrůzu.. pokusil jsem se jí sem naskenovat.. no, doufám, že mě scanner nezklamal a naskenoval to nečitelně! :D

Vysvígo!
Kdo to přečte (bohužel), tak ano.. zhoršil jsem se oproti minulému pololetí... :( Ale co.. infoška je mi stejně na nic.. to, co chci umět jakž takž zvládám a angličtina..? No.. jsem hlavně rád za tu češtinu, takže je mi ájina někde hodně daleko a hodně hluboko.. :D ;)

Fyzik jsem na hovno, to už vím dlouho! :D
A jak jsem mohl dostat jedničku z těláku, nepochopím! :D

A ano.. musel jsem vám zakrýt některé informace... přece vám neprozradím školu, na které studuji, město, ve kterém studuji a své rodné číslo! :D

Jedno vím ale jistě... příští rok budu mít ze zeměpisu jedničku! :D Jak už jsem psal.. náš třídní je učitelem zeměpisu (a taky těláku.. takže dobrý! :D), jenže ho máme prvním rokem (lépe řečeno půlrokem) a nikdo nevěděl, co mu dát za vysvědčení!  Vážně, přinést chlapovi kytku by bylo blbé.. :D Takže všichni hned začali myslet na chlast.. nebo sladkosti.. no já se držel těch sladkostí.. toto z toho vzniklo:

dosrt

Dort
Ano.. opravdu! Je to jedlé.. a doufám, že i chutné! :D
Kdo by to nepoznal, ta vlajka je tam zapíchlá v České republice... dalo nám práci jí sehnat.. nakonec jsme jí vzali v kanceláři KT-Služeb! :D

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky