↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

sobota 3. července 2010

Katastrofa v éteru + diplom

Lidi.. každý jste to někdy zažil.. každý jste podtoupil už tato muka.. a nepochopím, jak se to některým dívkám může líbit.. ano! Řeč je o nakupování!

Celé rozpálené odpoledne jsem prochodil v doprovodu své drahé matičky po městě, kde jsme pátrali po nějakých kalhotech, které by mi byly a v kterých bych se neupek.. což bylo komplikovaný - v mý velikosti tam měli skoro všude snad už jen oteplovačky na skladě! :D
Nakonec jsme ale našli to, co jsme chtěli! Lépe řečeno, co jsem chtěl já - cukrárnu! :D Na správný kalhoty jsme narazili až o pár hodin později! :D

Co mi zvedlo náladu, byla kadeřnice.. tedy ten nápad, že tam zajdem.. opravdu jsem už hodně dlouho plánoval, že se hodím na černo! A taky že jo!
Jenže, co předcházelo by se taky dalo vystihnout nadpisem tohoto článku..
Byl jsem objednaný, takže měla mít černou připravenou.. jak jsem později zjistil, v katalogu má černá číslo 10.1.. jenže její 'dealer' jí přines 1.10 - COŽ BYLA PEROXID BLOND!! :D Já jsem sice vyhrožoval párkrát, že bych šel na Johnovu barvu, ale nikdy jsem to nemyslel opravdu vážně... černá je černá!
Takže jsem tam snad hodinu seděl a čekal v tom křesle, ke kterýmu se mi přes karaťasy lepila prdel a čuměl jsem na sebe jak retardovaný do zrcadla, který někdo chytře postavil před chudáky, co si tam přišli nechat udělat hlavu! :D
Pak se paní kadeřnice vrátila uhnaná z prioru a před očima mi přejížděla onou barvou, kterou se mi tam rozhodla napatlat.. lidi, já si říkal, že jestli tohle přežiju, tak se příští rok opravdu nechám na peroxid blond obarvit! Berme to, jako že jsem mrtev - radši.. pro mě..! :D
No.. ve výsledku to nevypadá tak špatně.. když si hodím vlasy podél obličeje, vypadám jak Amy Lee, když si je vyčešu hore, vypadám jak Twiggy Ramirez, když je hodím přes xicht, vypadám jak Samara a když si je dám dozadu.. tak si taky někoho připomínám, ale nemůžu si vybavit koho! :D Doufám ale, že je to muž! Amy a Samara mi stačí! :D S Twiggym jsem na pořádnýho chlapa taky nepovýšil.. :D NEJSEM TRAVESTITA! :D

No.. tak aspoň, že se tímhle můžu pochlubit! :
Diplom
Diplom od mojí lásky Teryii.. té mojí přezdívky si nevšímejte.. bůh ví, co to ve slovenštině znamená! :D
Kdo by nepoznal onoho jezdce RedBullu, je to se Sebastianem Vettelem.. Deutschland, Deutschland über alles.. :D

No.. přijde mi, že mám více méně nějakou zfetovanou náladu.. to bude tím černým hárem.. no přece nemůžu na MoRu prudit s tou svojí vyblitou hnědou.. :D
Takže raději půjdu.. zdar.. a hezký večer.. a víkend, pokud tedy někdo z těch, kdo má prázdniny zaregisztroval, že zítra je sobota (ale chápu - ono to splývá! :D)
;)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky