↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

sobota 24. července 2010

Sp(l)odina všech grafiků zasahuje..

Pokoušel jsem se zase o pár praktických 'veleděl', ale jak už mě znáte, nemůžete ode mě očekávat velké věci.. :( ;)

První takovou zkaženou věcí, o kterou jsem se pokusil, byl oddělovač.. oddělovač do menu. Problesklo mi totiž jednou zčistajasna hlavou, že by se mi opravdu už asi hodil, jenže já jsem na takovéto věci levý.. lépe řečeno jsem ještě levější než levý.. já snad musím být zadní či co.. :D

-
Říkal jsem si, že jako provizorní rádoby oddělovač to není špatné.. samotné na černém pozadí to možná není nejhorší, ale v menu mi to působí spíš zmatek než tolik očekávaný pořádek a a systém.. takže už se těším, až se mi poštěstí z někoho nějaký pěkný oddělovač vymámit :D

Další věcí, kterou já tak rád przním jsou klikací ikony.. když jsem se nepouštěl do animovaných bylo to aspoň ještě přiměřené, jenže pak nastal úkol ve VVS - ikona - a já chtěl zamachrovat, prostě se předvést jak ten největší frajer, ale zdá se mi, že jsem se tou svojí spatlaninou spíše shodil.. :( mám ji ale stále ještě v menu (a ještě ke všemu jako první, no já se snad picnu! :D), protože jsem se nepřinutil k předělávce, ale chtělo by to.. už mám i menší plán, jak to zhruba provést.. ;)

Poslední věc, kterou se asi nikdy neodnaučím kazit, jsou animace. Já jsem si nejdřív chtěl udělat nějaký banner k mé listině SB, ale záhy mě napadlo, že by nebylo špatné vystřídat tam obrázků víc.. takže vznikla prapodivná animace, za kterou se snad i více než stydím..

SB Xaviera Fendera
Většina z vás si ji asi nevybavuje.. což bylo jedině dobře, já nevím, proč jsem takový vůl a na své chyby upozorňuji.. :(
Každopádně z chyb se člověk učí a já jsem se mírně přiučil a donutil se k předělání.. ;)

SB
Takováto zrůdnost u vás, má drahá SB bliká teď! :D Ale dělal jsem se s tím tak hnusně a neúměrně dlouho, že bych se za to taky nejradši nakop někam.. :D

A na všech těchto výmyslech bez logiky se snažím zdokonalovat a trénovat,a bych vás mohl konečně obdarovat cenami úměrnými vaší snaze.. ;) :)

Dobrou noc! ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky