↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

úterý 27. července 2010

Masters of Rock 2010 5/6

Měl jsem původně v plánu vyprávět vám sáhodlouze, jak jsme si to užívali v Brně, kam jsme odjeli po skončení, ale myslím, že to už by nikoho nezajímalo. Vezmu to tedy ve zkratce a nabídnu vám první část velice kvalitní foto dokumentace... :D

R1 jsme opouštěli s myšlenkou "bylo to nepohodlné, takže chceme pryč, ale když odjedeme pryč připustíme si, že už je opravdu konec". Nakonec jsme se ale se slzami v očích dobrali až k vlakovému nádražů, kde jsme čekali na spoj do Otrokovic. Večer předtím nám totiž ještě ve Vizovicích vytiskli, jak se nejsnadněji dostat až do Brna a městskou jsme dávno zavrhli. Jenže když jsme zjistili, že vlak bude o 20 minut opožděn, začali jsme se bát, abychom na vlak do Brna stihli vůbec v Otrokovicích přestoupit a začali jsme na městskou opět pomýšlet. Nakonec jsme se ale i vlakem v pořádku dostali do Otrokovic, kde jsme zjistili, že Brněnský vlak bude mít též zpoždění.

(celý článek)


V Brně jsme byli ubytovaní v penzionu Janka. Byl nádherně žlutý a zářil na té omšelé ulici tak, že nehrozilo ani v noci, že bychom se nestrefili.
Bylo to tam pohodlné.. majítelka byla Němka, která byla velice příjemná a doporučila nám návštěvu aquaparku, který byl v Brně nově vybudován za ten rok, co jsme tam nebyli. No jo - ona už je tradice, že tam sjedem každý rok.. a vždy díky nějaké akci - minulý rok jsme tam byli na koncertě Marilyna Mansona.
Aquapark byloněco skvělé. Já jsem tam poprvé od té doby úplně zapomněl na MoR :D
Celá návštěva Brna byla velice příjemná.. až na incident, kdy jsem v aquaparku zapomněl náramek. Stane se... tak jsme se vraceli no.. přes celé Brno - ale byl tam! :D

Navštívili jsme také restaurai Tryzub, kam také už tradičně chodíme. Je to ukrajinský podnik, ale ještě nikdy jsme se tam v žádném jídle nezklamali. Než jsme ho ale našli, tak jsme si taky zažili dost. V Brně jsou takové dvě sobě podobné dlouhé ulice plné obchodů a velkých domů. Jedna se jmenuje Cejl a jméno té druhé si nepamatuji. My jsme jeli samozřejmě na Cejl, ale Tryzub byl v té druhé! :D Zjistili jsme ale zajímavou věc - Cejl je snad Brněnský Chánov či co! Tolik cikánů jsem pohromadě snad ještě nikdy neviděl.. tam muselimít nějaký sraz nebo já nevim, ale nemyslím si, že takováhle koncentrace je běžná! :( :D
Nakonec jsme se ale bezpečně k Tryzubu dostali a obědnali si speciality. "Na zdraví!" - doteď nevíme přesně, co tím chtěl číšník říct, ale odpověděl nám tak, když jsme si objednali a když jsme mu pochválili jídlo.. takže ať už jde o cokoliv, musel to myslet v dobrém, takže na zdraví! :D

A teďka přistupuji už k oné slibované dokumentaci.. ;)
Dám jsem teď to, co se MoRu týkalo, ale nejde přímo o účinkující.. ;)


MoR

Toto je jedna z těch kontrolních pásek.. matka ji krutě rozstřihla, tak toto je ta její.. ;) jámám svojí stále na ruce.. z části také kvůli tomu, že netuším jak ji sundat, :D ale střihat se mi ji nechce, takže s ní budu klidně chodit až do konce života.. nijak extra mi nepřekáží..
Asi to na budoucí články o MoRu budu používat jako menší (větší.. :D) oddělovače.. ;)
Ale hlavně.. co na tom můžete vidět.. nápis R.Jelínek (beru to zleva.. ;)), loga Kooperativy a Prosperity a konečně nadpis Masters of Rock!

Druhou věcí, kterou jsem tak nechutně dlouho skenoval, jsou podpisy Lacrimosy.. aneb můj poklad!!! JOO!!! :D

autogramy

A tady máte zatrhnuto, které autogramy považuji za jména Tilo Wolff a Anne Nurmi.. ;)

autogramy

No aposlední věc, kterou jsem vám chtěl prodnešek zdokumentovat je...
Program!!
Ano - je to ten nádherný a opečovávaný program MoRu. :D

program

A opovažte se tgvrdit, že je snad nějak poničený.. :D
To je schválně! :D
-
No to zrovna ne, ale mohl za to přítel vodokropič, když mě zmáčel a já měl program v kapse.. :D nečitelným se ale naštěstí stal jenom program Coca Cola stage a část pátku na Ronnie James Dio stage - ten jsem ale znal nazpaměť, takže co už.. :D
-
Jinak za kvalitu se omlouvám.. můj foťák tvrdí, že má 8.1 megapixelů a přitom fotí, jak kdyby měl 3! :( Zmetek! :D
-
Jinak tento program je vytržený ze Sparku, protože jsem tušil, že se mi bude hodit a nemusel jsem tudíž kupovat nic jiného na místě .. :)
Akorát článek o Childrnech na Assaultu na druhé straně je jaksi nečitelný.. :D

Ještě jsem vám sem chtěl hodit plakát, ale nemůžu ho najít, tak až ho vyhrabu, tak ho sem hodím.. ;) :D

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky