↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

čtvrtek 29. července 2010

Masters of Rock 2010 6/6 - fotografie


Takže přicházím s dlouhoočekávanými výplody našich digitálních přátel..

FOTKY:

Upozorňuji, že ze začátku měla v ruce foťák matka.. taky to tak dopadlo.. jí prostě nenapadne, když tam nic nevidí, přepnout to na jiný režim.. takže jsem se to pokoušel ještě jakž takž ztmavit, ale stejně je na tom vidět velký kulový, protože někdo neumí vůbec zacházet s foťákem.. !!!! Čili ze začátku vám sem naservíruji úplně zkažené fotografie!
Metalforce:
Metalforce
Chudáci Metalforce, ti dopadli.. o fanoušcích nemluvě.. :D Pozitivní na tom je, že si můžete prohlédnout aspoň to jejich logo :D ;)
Matka pak vyfotila ještě jeden takovejhle paskvil, ale já to nemilosrdně smazal a děkoval jsem bohu, že matku napadlo při Metalforce taky natáčet, takže jejich skvělý koncert není úplně ztracený ;)
Autogramiáda Epici:
Zatímco já stál kdesi v řadě matka, a opět na ten debilní program, fotila členy skupiny u stanu. Zkusil jsem z toho opět vytáhnout maximum, ale vysoké kvality jsem s tím opět nedosáhnul. :(
Epica
Epica
Epica
Epica
No a spoustu dalších podobného typu.. snad jde alespoň trochu rozeznat, co je plachta stanu a co jejich kůže :D

Když jsem stál pak v řadě u Prosperity na Lacrimosu, zaslechl jsem jak se přede mnou baví o autogramiádě Epici. Prý byla Simone Simons za těmi brýlemi jako ledová královna, která se nikdy neusmála. Moje matka mi však vyprávěla, že byla příjemná a mile se usmála na každého, kdo si ji chtěl vyfotit.. takže v tom mám guláš stejně jako v tom, co si mám myslet o Tarje! :D
Autogramiáda Queensrÿche:
Nejsem fanouškem této skupiny, ale v programu byli zvýraznění tučným písmem, tak jsem si řekl, že to musí být nějaké sakra hvězdy! :D
Když jsem pak zjistil, jak málo jde vidět na fotkách z autogramiády milované Epici, musel jsem si to jít kompenzovat tím, že jsem si to nastavil - jako každý inteligentní člověk - na vhodný program a blejsknul každého, kdo se jen mihl u Prosperity! :D
Queensrÿche
Queensrÿche
Queensrÿche
Queensrÿche
Queensrÿche
Tu poslední fotku jsem sem musel dát! :D Už jen kvůli chlastajícímu sekuriťákovi.. :D
No.. ostatními vás nebudu mořit.. je jich ještě více než dost! :D
Tublatanka:
Jak už jsem vyprávěl, na Tublatanku jsme byli kdesi dole u stanů s občerstvením. K naší veliké radosti tam ale byla jedna z těch legendárních LED obrazovek, tak jsem to musel blejsknout! :D
Tublatanka
Tublatanka
No a krátce před Epicou jsme se vyškrábali hore..
Tublatanka
Upozorňuji všechny pátrače, že i když tuto fotku fotila matka, já na ní nejsem! ;)
Epica:
Fotky z koncertu Epici nejsou to hlavní.. mám videa, která sem bohužel nedodám, jelikož nemám program, který by mi na počítači bral kameru :(
Toto jen tak pro podbarvení.. je to z dálky a focené matkou, i přesto uznávám jednu fotku za velice vydařenou ;) :D

Toto je nejspíš začátek.. kdy začalo hrát Samadhi a na pódiu ještě nikdo nebyl! :D
Epica
Epica
A toto je ona vydařená fotka.. ;)
Epica
Nikdy předtím jsem si tady toho ananasu nevšiml.. či co to je :D Ovšem chodit na koncerty s ananasem je dokonalý nápad! :D
Epica
Epica
No a to by bylo všechno.. mám ještě dvě, ale ty jsou až moc mázlé, takže si budete muset vystačit s tímto.. ;)
Koleje:
No a po Epice jsme se vydali dom.. jak už jsem několikrát zmiňoval onen trend, kdy si všichni fanoušci udělajá piknik na kolejích, tak jsme vám ho musel i vyfotit! :D Nikomu prostě nevadilo, že tam občas i nějakej ten vlak projede.. možná, že někteří exoti by ovšem byli schopní mu nadávat ještě za to, že tu jezdí! :D
Fandové
A takhle tam byly přátelé, obsypané celé koleje..
Škwor:

Nejsem fanouškem Škworů, ale z nepochopitelného důvodu jsem se na tyto české velikány těšil... nakonec mě spíš zklamali, ale tak vám přináším aspoň pár foteček ;)
Škwor
Škwor
Škwor
Škwor
Škwor
Behemoth:
Po Škworech pak přišla Doga po Doze Communic.. nebyl jsem tam ani na jedno. Celé vystoupení těchto dvou skupin jsme prolezli mezi stánkami. Vrátil jsem se až na polské peklo. Chtěl jsem tam na Behetmothy být. Opravdu jsem na ně byl více než zvědav a tak tady máte pár fotek.. ;)

UPOZORNĚNÍ: některé jsou silně mázlé (no jak chcete fotit, když metáte hlavou že.. :D)
Behemoth
Behemoth
Behemoth
Behemoth
Behemoth
No toto jsem blejsknul hlavně kvůli třem faktorům: jejich znak, on mi skvěle pózoval a nikdo přede mnou nebyl. Než jsem ale stačil zmáčknou spoušť, tak se přede mě záhadně dostala něčí ruka a s tím jeho výrazem z toho vznikla fotka k nezaplacení.. :D
Behemoth
Behemoth
Behemoth
A závěrem..
Zkurvená kamera mi tam vlezla! :D
Behemoth
Autogramiáda Lacrimosy:
Víc fotek, než tyto dvě, se mi na foťák nevešlo.. :( ale mám je natočený! ;)
Lacrimosa
Lacrimosa
Tak zdar! :D
Omlouvám se, že je většina těch fotografií tak nějak větší - že se mi sakra ani na stránku nevejdou -, v době, kdy sem ty fotky přibyly, byla však šířka més tránky o něco větší.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky