↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

sobota 31. července 2010

Narozeniny

Možná si někteří všimli, možná na to někteří už dlouho čekali a možná některé překvapím.. John 5 má dnes narozeniny.

Tenhle článek jsem si připravoval dlouho.. asi měsíc, ale stejně jsem ani po tak dlouhé době nepřišel na to, co mu mám vlastně konkrétně popřát. Obvykle k narozeninám přeju lidem nějakou tu kytaru, protože všichni, které znám a jsme spolu v tak dobrém vztahu, že mě pozvou na narozeninovou oslavu, si kytaru přejí. Myslím ale, že v Johnově případě by to bylo více než zbytečné přáni..



Takže to vezmu zatím z jiného konce a přitom budu přemýšlet, co všechno ještě dodat.. ;)
Přeji Johnovi samozřejmě všechno nejlepší do života.. do osobního i toho profesního.. spoustu úspěchů a spoustu dalších tak skvělých CD, která vyplodil doteď. ;)


Další věc, kterou musím v tomto článku rozhodně vyřídit je toto.. včera.. nebo předevčírem či kdy to bylo.. oslavil své první narozeniny blog mých SB Mitchie a Alex ;) ale já jim nepopřál, tak zpětně menší pozornost :)


A poslední věc.. 20.9. oslavím své 15té narozeniny. Moc se n ato netěším, vyhlídka toho, že budu trestně zodpovědný mě i když mám svědomí čisté děsí :D i přesto ale budu na počest tomuto démonickému číslu dělat oslavičku, takže tady je pozvánka.. zvu všechna svá SB a oblíbené stránky ;) kdyby jste ovšem měli chuť pozvat někoho z vašich SB, koho já bych eventuelně neznal, můžete si ji hodit na blog. Nechám to na vás.. ;)



Mějte se hezky a zdar! ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky