↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

pátek 28. května 2010

Co se za ten týden zase dalo zkazit...

Už je to tady... stěžuju si už i na blogu! Já si vlastně stěžuju na něco pořád, ale řekl jsem si, že tady se to pokusim omezovat... nevychází mi to :D

Předem jsem ale chtěl poděkovat všem, co sem zašli nebo pravidelně chodí, protože předevčírem tady bylo 58 lidí a včera 42, což je podle mě úctyhodné - tak vám moc děkuju :)

Teď ale k těm problémům...
Já rád obcházím blogy a přečtu si články třeba i o tom, v čem se tak úplně nevyznám. Chci se dozvídat něco novýho, ale zatím spíš přicházím na to, že jsem buďto staromódní nebo dementní nebo já nevim, ale psát v každým slově "w", to mi vážně nepřijde normální! Narazil jsem ovšem na pár blogů, kde se takto čeština przní naprosto normálně... nevim, jestli maj ty lidi problém s klávesnicí... a nejenom s "w" ale i s Capsem!! Nevim vážně, jestĺi je to nová móda, ale nelíbí se mi! Vážně nevidím nic krásnýho na tom, psát každé druhé písmeno (nebo třeba jenom óčka) velké a tam, kam patří jednoduché v, cpát dvojté! Tak prosím, jestli někdo budete vyznavačem tohoto stylu - nepište mi tak do komentářů! Díky. Jednak se to špatně luští a jednak se mi to vážně nelíbí ... :)

Nadále... písemky! :D
Já vím, že ty asi nikdy nezruším (ale bylo by to hezký :D), ovšem štvou mě tak, že na to ani někteří spolužíci nemaj! A to je co říct - to mi věřte! :D
Jestli jsme tenhle týden nepsali ze všech nejhorších předmětů, tak jsem asi bárbína... protože čtvrtletka z matiky a na to složitá písemka z fyziky... to by normální člověk nepřežil! Jsem asi divnej, že mě tyhle 'logické' předměty nebaví, ale prostě to tak je! A ano... omlouvám se, že si vám tady stěžuju z blbostma, prostě už to na mě vlítlo!

Co mě ale dopálilo nejvíc...
... byla kadeřnice! Nebo spíš reakce mojí matky... "vypadáš hnusně, že já se nechala ukecat a skočila ti na takovou blbost..." už zase mám chuť napsat, že jí nenávidím! A já to napsal... jenže to zase přejde... až mi ty vlasy dorostou... a my budem zase šťastná rodinka a vše bude v klidu, abychom se mohli pak znova pohádat a já vám to tu mohl opět tak krásně rozepsat! :D

No, snad jsem vás neunudil k smrti... sám sebe bych asi unudil! :D

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky