↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

sobota 29. května 2010

Dokonalost sama!

Jak jsem si včera stěžoval na celý týden, sobota se rozhodla vše mi vynahradit! Vím, že sobota v tom má samozřejmě prsty asi nejmíň, takže děkuju lidem, co se rozhodli mi udělat život příjemnějším! :)

A zase chci nejdřív děkovat za návštěvnost - 54 lidí! Díky a jsem rád, že se vám tady líbí :)

Nadále chci moc poděkovat Labandě za dokonalý diplom :

diplom

A ještě dokonalejší avatar :


Taky chci poděkovat všem, co pro mě hlasovali v nerůznějších soutěžích nebo se k tomu ještě dokopou :)
A všem, kteří včera ztratili svůj drahocenný čas komentářem k mému předchozímu článku a souhlasili se mnou :) :D nebo mi jen pochválili blog, protože to mi dělá hroznou radost - no jo, jsem holt narcis, egocentrik a naprostý milovník komplimentů :D

A nyní chci probrat věčné téma - VOLBY!
Nevím proč, ale samotný fakt, že jsem dokopal mamku k volbám, mi dokázal zvednout náladu podobně jako MOR (asi blbnu!)
Volit půjdem Stranu svobodných občanů! Kdyby se chtěl někdo připojit... :D
Vím, že tahle akce probíhá už asi na několika blogách, ale zajímalo by mě koho půjdete volit nebo jste volili vy! :) Jestli teda vůbec volit půjdete (pokud je vám míň jak 18, tak samozřejmě myslím vaše rodiče). Berte ale na vědomí, že když volit nepůjdete, dáváte tím automaticky hlas straně, která je u moci teď - a to by asi nikdo nechtěl, že... :D

Tak a tady je blend SSO - našich beranů! :D
Ještě hodinu... :)

Strana svobodných občanů!

Tak pro SSO ten odhad nevypadá moc dobře, ale aspoň, že tam jsou Věci Veřejné :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky