↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

neděle 30. května 2010

Diplomy

Takže jsem zpět s diplomy za druhou bleskovku!

Jak už jste si možná někdy všimli, já si nehraju na udílení míst a diplomy dělám všem, kteří v daném čase napíšou... jelikož se mi sem ale přihlásilo lidí více než dost, měl jsem opravdu chuť začít dělat diplomy jen prvním třem :D nakonec mě napadl společnej diplom pro všechny (to u ňákýho osmýho) na druhou stranu se mi ty předchozí (co jsem už udělal) nechtěly mazat... takže tu  máte několik diplomů...

1. pro Lucy13 s Mansonem :)

diplom
2. pro LUCINU... a zase Manson :D

diplom
3. pro Svetpodkovauzd ... s Coldplay :)
diplom
4. diplom pro Misku... s Billem z TH :)
diplom
5. pro Magdu... se Šájenem :) dlouho jsem přemýšlel, jestli ti tam dát normálního Jonase nebo mýho Lógra :D No ale když jsi napsala "Šájen", tak je to holt s tématikou ČMMP :D Takže diplom se Šájenem a jeho mazlíčkem :D
diplom
6. pro AdÉéLiiS... s Kiki Kanibal :)
(dělání diplomů mi dělá čímdál větší rozhled v oblasti celebrit :D ...)
diplom
7. pro Lily Addams... s obrazy od Victorie Frances a nějakou růží :)
diplom
8. pro Ricciu... s koňmi :)
diplom
9. pro AneTču... zase s Avril :)
diplom
10. pro Hate... se Sonatou Arcticou :)
diplom
11. pro Dem :** ... s Demi Lovato :)
diplom

Tak... a teď přichází diplomy, se kterými jsem si absolutně nevěděl rady! Chtěl jsem, aby se to aspoň trochu líbilo, zároveň to ale zveřejňuju jako odstrašující příklad :D Lidi, PIŠTE MI, co chcete na diplom, jinak to dopadne takhle... nikdy nenechávejte výběr na mě - já NEMÁM  FANTAZII! Takže se Maglaiz i Baruš omlouvám, ale pro příště mi napište něco konkrétního :D

12. pro Baruš... :)
diplom
:D :D no... já má zrezlý potrubí rád :D

13. pro Maglaiz... mrkal jsem k tobě na blog a našel článek s Eluveitie - takže to máš s nima a pak ještě s menším ohnivým pentagrámkem.. :)
diplom
14.... tenhle diplom jsem se rozhodl udělat  všem, kteří mi napsali po skončení... je společný, je to směs... podivná změť, ale doufám, že se bude líbit :) takže diplom pro Labandu, Petru, Lucernu, PhoebeQenQu, darksi a ElInQu ... :)
společný diplom
15. Á... zapomněl jsem na Dajánu :D tak jsem tedy v rychlosti udělal diplom s Gregem Housem, protože blog máš s nim... je to sympaťák a tak vůbec :D... snad se bude líbit :)
diplom
Tak doufám, že se aspoň trochu líbili... všem zúčastněným GRATULUJI a opět se omlouvám za ty háčky... zvlášť tedy AneT :)

Pro příště určitě počítám i se Sayuri :)
ZescA mě zase upozornila, že 6 miliónů komentářů mít nebudu... škoda :D ale já chci všem poděkovat za jiný rekord... včera tady totiž bylo 80 lidí!!!!
Takže díky všem
a gratuluji všem! :)

A ještě gratuluji SaBiNce, jejíž koment jsem našel teď ve spamech... bohužel bez diplu, ale gratuluji a počítám s tebou i pro příště :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky