↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

čtvrtek 8. září 2022

Báseň Zvonice

Po dlouhé době přicházím s vlastní básní o nenaplněné lásce.


 


Pod hříchů nánosy

se třpytí krev a svár

a milá vzpomínka na pár,

co rozříz na kusy

svá království

a svá srdce,

jež nyní v zvonech bijí

tiše tavená se svíjí

železo žalem kvílí,

když houpou je ruce

marionet.


Pod ohni nánosy

hrad můj taví žár,

vzpomínka na princeznin dar

a každý zakusí

naši kletbu

a ta srdce,

jež na věčnost bijí,

umrlčí hlas věčně sílí

a náš odkaz přežijí,

když hlídaj je zbraně

marionet.


Spílej mi ještě víc

a já neuslyším nic,

co spálí tělo, sejme bol,

tak zvoní Luna, zvoní Sol.

A noční svit hladí tvůj hřích,

můj nářek mizí v peřejích,

noří se do vodních kol

a zvoní Luna, zvoní Sol. 


Pod jedu potoky

utápím svou naději

pro tebe zemřel bych raději

a tak potopím

Alken in Venn

a v nich ty zvony,

které se zastavily

a které láskou bily

a které oslavily

prokletí dvou krásných

marionet. 


Noční klid halí můj hřích

a sten, co zmizel v peřejích

padl do věčných vodních kol

a zvoní Luna, zvoní Sol.


4 komentáře:

  1. Je to nádherná báseň. Opět jedna z těch, která na čtenáře zapůsobí.

    OdpovědětVymazat
  2. Mám rád básně, už jsem i nějaké napsal, ale tvých kvalit zdaleka nesahují.

    OdpovědětVymazat
  3. Ráda jsem si báseň přečetla.
    Přeji hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat

Oblíbené příspěvky