↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

čtvrtek 3. února 2022

Artbreeder - DnD

Jak jsem slíbila,  přicházím s novou várkou velice specifických ksichtů, tentokrát mých postav z dračáku. 

Nebude to tak dlouhý článek, neboť postav jsem neměla zas tak moc, a většinu jednorázových si nepamatuji - a když, tak jen jménem. 

A tak přicházím s Maniakalem z Numenery, Ranvierem z Inkvizice, Jochanaanem ze Sorfosu a Nuitárem z Shattearth. 

Ani nevím, jestli měl Maniakal nějaké příjmení, pravděpodobně ne. Nuitárovi ho stále vymýšlím, zatím se mi líbí Solnotaiyus, ale něco mi říká, že to brzy zapomenu. :D Příjmení Ranviera je Scarifati a Jochanaan je HRABĚ De Graal.

Na rozdíl od artbreederovských výtvorů ke GW2 jsem se tentokrát nedržela čistě toho, co dovede Artbreeder, a postavy jsem upravovala dál v grafických programech, aby trochu lépe odpovídaly mým představám. Tedy, jen ty mužské postavy. 

Úplně kompletní a dokonalí nejsou, ale určité přiblížení poskytnou. 



Bonus:
Raziel von Ekrazit, má první sorfoská postava


Ženské postavy jsem zkoušela hrát několikrát, nakonec mám ale jen tři, které si pamatuji aspoň trochu výrazněji, byť neměly dlouhého trvání. 

Ataegina Lusitana ze Sorfosu, též zvaná Trebaruna. 


Fredegund Spinel(ová) ze Shattearth.
-ová proto, že 'muži', o které má zájem, jsou... ehm... Slovani? Něčím takovým je šmrncnutá jejich kultura, minimálně jména mají slovanská, a tak se rozhodla své jméno tomu přizpůsobit. 


A nejstarší Eren Lakaïen, mutant ze Sorfosu (aneb počátek mých bílých sorfoských postav)


Úplně první postava, kterou si pamatuju, že jsem měla, byla Maria LaCobra, která ovšem byla poměrně hodně inspirovaná vzhledově Mariou LaGuertovou, byť jsem ji ve svých představách trochu omladila a whitewashla. Každopádně nemám zatím vhodný obrázek. 


Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky