↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

čtvrtek 28. října 2021

Fashion RAT soutěž - poslední úkol: SCI-FI A STEAMPUNK

Původní téma bylo čistě jen sci-fi, ale jelikož mně osobně moc nesedlo, rozšířila jsem možnost o steampunk. Nakonec se ale ukázalo, že drtivá většina stejně sáhla po sci-fi tématice a mně se všechny ty výtvory zatraceně líbí. 

Dneska stručně: 

Stejně jako posledně jsem měla jasného vítěze, který mě uchvátil na první pohled, i teď mám hned dva adepty na 10 bodů, kteří mě nadchli barvami, kompozicí, pojetím, akčností a autentičností. Vážně bych si obě tyto postavy dokázala představit v nějakém sci-fi světě, byť každou asi v jiném, nebo aspoň jako představitele jiných stran. Každopádně je mám na prvním místě bez dalšího okecávání: 

Sci-fi (by Rolnička)


10 bodů

Sci-fi (by Anu)

10 bodů

Dál už je to rozhodování podstatně těžší. 

Steampunk (by Márty)

Jediný steampunkový zástupce: 


a nesoutěžní snímky: 



Upřímně se mi ty nesoutěžní líbí snad ještě víc, ale zase u soutěžního musím ocenit vyzývající gesto krásně sedící k tomu odhodlání fotit se na vrcholku šílené Clocktower. 
Půl bodu musím strhnout za barvy, protože když se řekne steampunk, představím si hlavně hnědou, béžovou, šedou a bílou, a Evelyn je ve žluté strašně křiklavá. Dalšího půl bodu za skiny, protože mi ta orientální sunspear deka taky nepřijde příliš steampunk-ish. Ale celkově krásná práce. 

9 bodů

Jediný další stemapunkový počin zaslala Anu jako nesoutěžní fotku. Ale upřímně si myslím, že s tím sci-fi sniperem vymyslela něco mnohem lepšího.




Sci-fi (by Vlčák)


Technologie tam je, křiklavé barvy taky (zejména na epickém číru) a svítící zbraně taky. Co víc si přát? Líbí se mi sladění řetězů na účesu, rukavicích a kalhotech, byť to není asi typický futuristický prvek, na dojmu to neubírá a působí to celistvým dojmem. Líbí se mi, že nemá na botách skin, ze kterého by lezly drápy (resp. jsou kryté kovovými "drápy").
Bod strhnu trapně za něco, co nedokážu ani pořádně popsat, ale myslím, že tomu snímku zkrátka něco chybí. Nějaká akčnost nebo pořádná kompozice, která dodávala živost a autentičnost těm snímkům předchozím. 

9 bodů

Sci-fi (by Waggy)


Máme tu hned dva charry na srovnání, což je super. U Waggyho se mi rozhodně líbí víc pozadí, což je dané spíše jedním barevným laděním než vhodností. Skiny vypadají taky dobře jako kombinéza nějaké futuristické posádky kosmické lodi. Trochu mi tam ovšem vadí mini, naprostá nesourodost celkového vzhledu s kladivem a absence jakéhokoliv zajímavého prvku na hlavě. Zatímco předchozí charr taky nemá helmu, má aspoň dobře sladěné háro a řetězy. 

8,5 bodu

Sci-fi (by Valdemarie)


Tentokrát mi počin Valdemarie přišel nejslabší. Taky dobrý, ale konkurence byla silnější. Prostředí je fajn, asurská brána v dračí laborce za hlavou vytváří hodně hezký efekt, ale celkově se mi zdá, že křiklavě růžová postava do té staré asurské jeskyně moce nezapadá. Plasma zbraně jsou krásné a sázka na jistotu, zbytek skinů neohromí ani neurazí. Brýle jsou vtipné, ale krom nich a toho luku nenacházím nic, z čeho bych řvala nadšením. Výslednému dojmu nepomáhá ani růžová, ani ufiklé nohy. 

7,5 bodu


"Žebříček" (řazen random jako vždy :D)
Valdemarie (7,5 b.) + 14,5 b.
Márty (9 b.) + 9 = 18 b.
Anu (10 b.) + 8 = 18 b.
Rolni (10 b.) + 10 = 20 b.
Vlčák (9 b.) + 8 = 17 b.
Waggy (8,5 b.) + 9 = 17,5 b.

Červená čísla jsou Tanusovo hodnocení a zelená součet


Výsledné pořadí: 

1. místo: Anu 90 bodů VÍTĚZ
2. místo: Valdemarie 89 bodů
3.-4. místo: Márty a Rolni 88 bodů
5. místo: Vlčák 86 bodů
6. místo: Waggy 69,5 bodu

Raven 46 - nezúčastnil se od 4. kola
Maty 34 - nezúčastnil se od 3. kola
Envo 13 - odstoupil po 1. kole


1 komentář:

  1. Sci-fi se mého života dotýká jen okrajově a co je to steampunk, jsem si dokonce musela vyhledávat, abych měla alespoň přibližnou představu, oč se jedná. Musím přesto obdivovat, jak ti soutěžící umí vytvořit tak věrohodné postavy. nejpůsobivější je asi opravdu ten první od Rolničky.

    OdpovědětVymazat

Oblíbené příspěvky