↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

sobota 16. října 2021

Fashion RAT soutěž - 4. úkol: ANDĚLÉ A DÉMONI

Tady je to zadání jasné jak facka. Můj původní název pro toto kolo ještě ze začátku září byl "Nebe, peklo, ráj", protože mi zněla v uších stejnojmenná píseň od Radůzy, ale nakonec jsem se rozhodla zadání zjednodušit a nemotat do toho záměnnost s tou origami hrou. :D 

Zde jsou tedy naši guildovní andělé a démoni: 

Anděl "Archanděl Kýčael" (by Anu)



Líbí se mi:
Každé téma se dá pojmout vtipně, nebo vážně, a že Anu inklinuje spíš k té první možnosti, ukázal hned první úkol a borec Armstrong :D Nyní se Anu drží svého osvědčeného sparkling humoru a mně se moc líbí originální pojetí: 10/10 
Barvy: 10/10 Až na to, že jsem při pohledu na ten screen umřela na cukrovku, mi to přijde sladěné skvěle a trefně vzhledem k nápadu - ostatně stejnou lokaci jsem si vybrala pro screenshoty své žůžové pseudomesmerky, holt ty Aurininy krystaly nabízejí vhodné barevné ladění pro takové úchylné nápady :D
Skiny: 7/10 Táhnou to především ta křídla, která jsou i díky své srdíčkové stopě prostě geniální, ale zbytek skinů poměrně zaostává jako nevýrazný. 
Póza: 7/10 Ono screenshotovat postavu v letu tak, aby nepůsobila shrbeně jak mrzáček, a přitom ukázala dost dobře křídla, je náročné a Anu si vybrala těžký úkol... chápu ovšem, že ukázat křídla mělo prioritu.

Nelíbí se mi:
Holt tu pózu už jsem zmiňovala - kvůli vypsaným důvodům za ni ovšem nemůžu strhnout víc bodů. Jinak výtky nemám. 

Celkový dojem: (10+10+7+7)/4 = 8,5 


Démonická sniperka Nicky (by Rolni)



Nerada dělám takové shrnutí ještě předtím, než zhodnotím všechny, ale pro mě je tohletak úžasný screen, že za mě je to jasný vítěz tohoto kola. = 10 bodů (ideálně 11 :D ale to nedám, protože střelený anděl má ufiklá křídla a celé by to vypadalo lépe posunuté víc doprava, tak, mám to zdůvodněné :D)

Bojový anděl (by Márty)


Líbí se mi:
Andělé můžou být klasičtí, bílí a zářiví, takového jsem tvořila třeba já, ale každý ze soutěžcích, kdo zaslal anděla, přišel se svým unikátním konceptem - včetně tady bojového mártyho 10/10 
Barvy a skiny: 10/10 jsou trefné, takže nemám pochyby, že to, na co koukám, je reálně anděl :D
Kompozice: 8/10 Celkově screen vypadá příjemně, nic na něm vyloženě neřve, že se jedná o andělské prostředí, ale na obláčcích se fotit nedá, takže volba je v pohodě. Postava vynikne, dračí pomocník je příjemné zpestření, dobrý nápad. 
Póza: 7/10 Nic extra převratného, ale aspoň působí i díky svým křídlům majestátně

Nelíbí se mi:
Holt tu pózu už jsem zmiňovala - kvůli vypsaným důvodům za ni ovšem nemůžu strhnout víc bodů. Jinak výtky nemám. 

Celkový dojem: (10+10+8+7)/4 = 8,75 = 9 + 0,5 za opatí vlaječku = 9,5

Démon (by Vlčák)


Líbí se mi:
Zatímco andělé jsou všichni vcelku originální, démoni jsou ladění do velmi klasického temnorudého ohnivého stylu. Není na tom nic špatného, jen konstatuji fakt :)
Skiny a barvy 9/10 nejsou stoprocentně nejoriginálnější, ale sedí tématu, jediné, co mi přijde trochu mimo je ta čelenka na hlavě, která je spíš holčičí, ale zase chápu, že ty rohy s diadémem holt svítí, kdežto ty bez něj ne. 
Prostředí a kompozice: 10/10 Obě jde ruku v ruce a hezky sedí tématu, Burning forest je na démonické téma ostatně jako stvořený, postava dobře vynikne, působí zajímavě a ohně ji dokreslují, navíc se mi zdá, že ty ohně v pozadí vrhají hezký efekt a barví oči doruda
Postoj: 9/10 Není to nic extra originálního, ale i ve světle Rolniččina screenu si dokážu představit démona, který odstřeluje nepřátele. 

Nelíbí se mi:
Nemám výtky. 

Celkový dojem: (9+10+9)/3 = 9,33 = 

Démonka (by Valdemarie)


Líbí se mi:
Prostředí: 10/10 krásně démonické a industriální, zároveň asi nejakčnější ze všech
Postoj: 10/10 majestátní, dokonce ještě více než Mártyho anděl :P
Skiny a barvy: 10/10 opět typické a opět to hodně tahají ta křídla (a helma), ovšem jako celek na mě tato kombinace ze všech démonů působí nejautentičtěji démonsky, akorát meč by mohl být nějaký temnější nebo ohnivější

Nelíbí se mi:
Valdemarie mi psala, ať si nevšímám té Taimi, protože pro další screeny ji už vypnula, ale stejně musela vybrat tento, protože jí přišel nejpovedenější - upřímně, kdyby nebyla konkurence tak silná, klidně Taimi přehlídnu, ale soutěž je nemilosrdná, nemůžu oči mhouřit: 6/10


Celkový dojem: (10+10+10+6)/4 = 9 + 0,5 protože na mě působí vážně nejdémoničtěji a jsem ze vzhledu nadšená = 9,5


Temný anděl (by Waggy)


nesoutěžní: 



Líbí se mi:
Prostředí: 9/10 pro posedlého/temného anděla je nějaká temná jeskyně velice příhodná, a jelikož má anděl holografická křídla, hodí se k němu i asurská konstrukce v pozadí
Skiny a barvy: 10/10 infuze dodává andělovi potřebnou temnou auru a zachraňuje jinak nevýrazné skiny, křídla nejsou typická, ale to nevadí, staffka je krásně zářivá a připomíná, že byť je to anděl temný, stále je to anděl
Postoj: 9/10 neurazí, ale nenadchne, líbí se mi ovšem fakt, že se postava dívá na temnou "šmouhu" vylétávající z infuze, a jakoby tím pohlíží na svou temnou stránku

Nelíbí se mi:
Waggy rovnou upozorňoval, že žádné skiny, co by se hodily na toto téma, nemá, a tak použil postavu, kterou již takto nastajlovanou měl, neboť mu aspoň částečně do tohoto tématu zapadala, je to na ní upřímně znát, klasického anděla nepřipomíná. Nicméně celý výtvor Waggy pozvedl krátkým popisem soutěžního screenu: 
"Ty dvě hvězdy jsou jako oči z nebes, protože je pořád andělem, infusion zas tvoří démona, který ji posedl ☺️ tak vznikl padlý anděl."
9/10 takže nakonec good safe
Ovšem vadí mi pochopitelně, že postavu nevidíme celou: 5/10

Celkový dojem: (9+10+9+9+5)/5 = 8,4 = 8,5

Jsem velmi spokojená s výsledky všech a těší mě, že si soutěžící odhlasovali ještě minimálně jedno kolo :)


"Žebříček" (řazen random jako vždy :D)
Valdemarie (9,5 b.) + 10 19,5 b.
Márty (9,5 b.) + 9 = 18,5 b.
Anu (8,5 b.) + 10 = 18,5 b.
Rolni (10 b.) + 9 = 19 b.
Vlčák (9 b.) + 9 = 18 b.
Waggy (8,5 b.) + 8 = 16,5 b.

Červená čísla jsou Tanusovo hodnocení a zelená součet


Průběžné celkové pořadí: 

Valdemarie 74,5
Anu 72
Márty 70
Vlčák 69 nice
Rolni 68
Waggy 52
Raven 46 - nezúčastnil se 4. kola
Maty 34 - nezúčastnil se od 3. kola


1 komentář:

  1. Andělé a Démoni je skvělé téma. Jinak ta křídla z mečů, jako má ten bojový anděl, by se mi hodila v mém osobním životě. To kdyby mě v práci zase někdo urazil, mohla bych ho lépe ztrestat. Ale zase by mi asi překážela při práci.

    OdpovědětVymazat

Oblíbené příspěvky