↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

NOVINKY NA BLOGU

Souhrn, co se za ten rok stalo

Nejnovější články (2024) ZDE

Nová rubrika KNIHA pro knižní recenze

Nová rubrika FOTKY pro fotočlánky

Nové playlisty 23 a 24

Bohužel budu aktivní jen pasivně, komentovat budu málokdy, blog tímto měním na svůj opravdový deník a od roku 2025 hodlám najet na projekt 365, kdy každý den nasdílím krátké info s fotografií vážící se k danému dni.

pondělí 4. října 2021

Fashion RAT soutež - 3. úkol: DRAGON MINION

Ve třetím úkolu měli naši již o transmutace výrazně chudší soutěžící přetvořit své postavy tak, aby připomínaly dragon miniony, tedy jakési potvůrky vzniklé manifestací dračí magie. V GW2 je šest draků, z nichž každý z nich ovládá svůj určitý typ magie, která deformuje je, jejich potvory (miniony) a vlastně i celý svět. Na výběr tedy měli soutěžící z minionů: risen (nemrtví), branded (krystaloví), mordrem (džungloví), icebrood (ledoví) nebo destroyers (ohniví), hypoteticky se očekává ještě střet s vodním drakem, ale jeho ani jeho potvory zatím nikdo neviděl. 

Nejvýrazněji humanoidní tvary mají z těchto potvor snad jen mordrem a risen, tudíž není takovým překvapením, že velká část soutěžících sáhla právě po těchto dvou typech - i já při své zkušební tvorbě pro tyto úkoly sáhla právě po risen. 

Musím říct, že jsme se dostali už v minulém kole do bodu, kdy by mi přišlo nejpříhodnější dát všem prostě bodů 10 nebo 9 a prohlásit je všechny vítězi. Jelikož ale hrajeme o nemalou sumu, budu muset šťourat ještě trapněji a nepříjemněji než kdy dřív a strhávat body za píčovinky, abych utvořila nějaké rozdíly. Omlouvám se proto všem soutěžícím za zbytečné hnidopišství, ve kterém by neobstály ani mé vlastní pokusy o splnění těchto úkolů, ale jiným způsobem se asi k prvním příčkám nedostaneme. 

Risen (by Anu)


Líbí se mi:
Prostředí: 10/10 Taky jsem zvolila pro svou risen postavu právě Orr, nic příhodnějšího si představit nedovedu
Kompozice: 10/10 Fakt suprově naznačený pohyb, přitom je vidět spousta detailů jak v pozadí, tak na zbroji postavy. Díky akčnosti vyniknou i skiny zbraní a z nich odkapávající voda docela tipická pro orrské risen. 
Skiny: 9/10 Ono je těžké něco vybrat tak, aby perfektně živá postava připomínala mrtvolku, líbí se mi proto chytře řešená lebkoidní helma, která zakrývá živý vzhled postavy. Ostatní kusy zbroje mi na risen poměry přijdou příliš honosné, ale aspoň dobře dokreslují ten "necro vibe". 
Postoj: 10/10 Je geniální hlavně v tom, že většina risen je různě nahrbená, a tak je fajn vidět postavu, která nestojí vzpřímeně, ale taky se díky animaci nějak naklání.

Nelíbí se mi:
Barvy. Je to taková blbost, ale vážně mám problém s tím, že to zelenomodré světlo dopadající na postavu daleko víc odpovídá nějakým nekromantům a jejich výtvorům z jiných her. V rámci GW jsou risen hodně našedlí, nijak nezáří, naopak prostě hnijou. Tento dojem postava postrádá, ale jak jsem psala v úvodu, je to holt ta drobnost, které se musím chytnout: 6/10

Celkový dojem: (10+10+9+10+6)/5 = 9


Mordrem (by Raven)

detail

Líbí se mi:
Příběh: 10/10 Raven nenapsal žádný průvodní příběh jako v prvním kole Maty, ale vyloženě ukazuje příběh na dvojici screenů, které ukazují zrození mordrem v blighting tree. To je hodně typický prvek pro mordrem, takže super nápad. 
Skiny a barvy: 9/10 Vytvořit mordrem není v GW2 vůbec těžké díky nejen sylvarským kulturálkám, ale i díky Nightmare zbroji, která padne každé rase. Nechci ale srážet body za chytrý výběr, spíš mi vadí, že barevně postava splývá až moc s okolím.
Postoj: 7/10 Tady záleží, kterou fotku člověk k hodnocení vybere (já si vybrala tu, kterou uvádím výše jako "detail"), ale obecně pro obě platí: super akční póza (navíc utvářející příběh), výtku mám jen k "useknutým" nohám a jak už jsem zmiňovala, tomu, že postava je dost malá. 

Nelíbí se mi:
Kompozice: 5/10 Z prostředí hned každému dojde, že se jedná o mordrem, ale postava je na screenech strašně malá a zanikají některé detaily, což je škoda. 

Celkový dojem: (10+5+9+7)/4 = 7,7 = 7,5 (bohužel, snižuji kvůli velmi, velmi šikovné konkurenci, která dle mého mínění tohoto mordrema zkrátka převálcovala)


Risen (by Valdemarie)


Líbí se mi:
Hra světla a barev: 10/10 Má to přesně tu risen atmosféru, na jakou jsme z GW2 zvyklí
Kompozice: 10/10 Neskutečně dynamický výjev s hordou nemrtvých za zády. 
Skiny a barvy: 10/10 Jsem spokojená nejen s barvami prostředí a zbrojí, ale i samotné kůže té malé asurky, která vypadá vskutku nemocně, nebo s přimhouřením oka nemrtvě i bez helmy. 
Postoj: 8/10 Líbí se mi, že postava je výrazně vidět, i přesto, že je malá a že se toho na výjevu děje hrozně moc, líbí se mi i ten vytřeštěný výjev, ale mohla by stát nějak dynamičtěji, nebo aspoň tak, aby nezanikly detaily zbraní. 

Nelíbí se mi:
Tomu se nic vytknout prostě nedá. 

Celkový dojem: (10+10+10+9)/4 = 9,75 = 10

Sylvari (by Rolni)


nesoutěžní detail očí: 


Líbí se mi:
Zasazení do krásně zničeného džunglového prostředí: 10/10 Vzhledem k tomu, co se stalo ve Verdant Brinku, působí postava věrohodně jako jeden ze sylvarských zrádců, co sabotovali Pact. 
Kompozice: 7/10 Není tak akční jako některé předchozí, ale zase nám toho ukazuje opravdu hodně, postava vynikne a barvy prostředí jí lichotí. Výtky mám k useklé noze a musím uznat, že ve srovnání s ostatními screeny zde trochu vynikne jistá prázdnost výjevu - v pozadí se toho děje málo. Ale to je drobnost, kterou vážně řeším až při srovnání. 
Celkový vzhled: 10/10 Skiny jsou samozřejmě super, líbí se mi i nápaditost využít Mantle, který není součástí ani sylvarských kulturálek, ani Nightmare zbroje, a přesto k šílené sylvarce sedí + pěkný detail s modrou, která stoupá z mnoha mordrem zbraní a doplňků v podobných "cárech". Sice tady pak zase dochází k zamotání mordrem a sylvari, ale ono to i lorově má trochu zamotaný být. 

Nelíbí se mi:
Nějak mě nic nenapadá.
Klasické sylvari (mimo mordrem) jsem na výběr vyloženě nedávala, ale dává smysl, že je někdo do dragon minionů taky zahrnul. Je to taková snazší cesta, jak se s dílem vypořádat, ale díky bohu na této postavě je vidět, že o odfláknutou práci v žádném případě nejde. 

Celkový dojem: 9


Branded (by Márty)


nesoutěžní:

Líbí se mi:
Takovej lege flex :D Ale velice příhodný, myslím, že všechny skiny jsou zvolený naprosto božsky 10/10 Jedinou výtku bych asi měla k té čelence, neboť mi přijde na branded moc princeznovská, ale hádám, že taková branded princezna vlastně existovat taky může.
Prostředí: 10/10 LS4 přiřadila Kralkatorrikovi vedle blesků a krystalů nový symbol v podobě branded tornád, neumím si proto představit lepší volbu prostředí než to, které snoubí všechny prvky dohromady v jedné divoké bouři na pozadí.
Postoj: 10/10 Samotný postoj je zkrátka základní, kdy se postava připravuje k boji, ale vzhledem k velmi akčnímu prostředí to naprosto stačí, a rozhodně je to kvalitní ukázka zbroje a... mesmer flexu evidentně. 

Nelíbí se mi:
Nemám výtky. Korunku už jsem zmiňovala, ale vzhledem k tomu, že má jít o "inspiraci" miniony, nemůžu to nějak zvlášť hanit. 

Celkový dojem: 10


Icebrood (by Vlčák)


Líbí se mi:
Už jenom fakt, že nám Márty i Vlčák poskytli něco jiného než jen risen a mordrem, ale co se konkrétně tohoto výtvoru týče, líbí se mi: 
Volba charra: 10/10 zatím jsem upřímně u všech nadšená z výběru rasy, protože obyčejní lidé/norni nenabízejí takové možnosti práce s barvou kůží jako třeba sylvari a asury. V tomto případě mi ale přijde charr jako nejlepší možnost proto, že icebrood bývají často mohutné neforemné kolosy, a tomu mají male charr asi nejblíž. I drápy, rohy a tesáky se tematicky hodí, jen škoda, že nejdou přebarvit, aby více připomínaly rampouchy. 
Skiny a barvy: 7/10 Heavy skiny svou lesklostí obecně led trochu připomínají, ale kromě backu (který zde na screenu trochu zaniká) a zbraní se jedná o hodně basic skiny, které nenabízejí nic extra. Veškerý magický a ledový efekt tedy tahají hlavně zbraně a back. V barvách je jen malá variabilita. 
Prostředí: 9/10 Svanirská obydlí v pozadí trochu kazí umělecký dojem, ale zase mi to místo sedí k bojové póze, neboť si vzpomínám až moc živě, jak jsem tam dostávala od hordy svanirů na prdel. Icebrod se po okolí taky volně potulují, takže si dokážu představit, že by se nějaký zatoulal až na toto místo. 
Postoj: 10/10 Zachycení hodu sekery je super. 

Nelíbí se mi:
Ze všech zatím zaslaných screenů působí tato postava nejmíň jako dragon minion. 6/10 Nemůžu tomu ale ubrat těch bodů zase moc, protože díky faktu, že se jedná o charra, připomíná Frost legion, což je de facto nový typ icebrood z LS5. Jen škoda, že nemá víc zářivých a ledových prvků. 

Celkový dojem: (10+7+9+10+6)/5 = 8,4 = 8



Icebrood (by Waggy)


Líbí se mi:
Pozadí je na způsob "v jednoduchosti je krása", celá ta temná scenérie dává krásně vyniknout zářivé postavě vpředu, nicméně v porovnání s ostatními je to velice prázdné pozadí bez dynamiky a zajímavých prvků 7/10
Barvy a skiny: 10/10 Vše dává smysl a krásně to ladí, zářivě modrá dodává postavě v pochmurné noci dojem opravdu děsivého icebrood bosse
Postoj: 8/10 Líbí se mi, že postava svým pohybem kompenzuje nedynamičnost pozadí, ovšem trochu mi chybí pohled na celou postavu (Waggy se nemusel srát s výbrem bot :D) - nicméně stále mi toto přiblížení přijde umělečtější než useklá chodidla

Nelíbí se mi:
Na screenu není moc co hodnotit, nepopisuje to žádný děj, žádnou akci, ale to není nutně špatně, zadání to splnilo hezky, jako icebrood vypadá, nudný a nesmyslný screen to není, tak asi nemám jiné výtky. 

Celkový dojem: (10+7+8)/3 = 8,3 = 8



Žebříček:
Valdemarie (10 b.) + 10 = 20 b.
Márty (10 b.) + 9,5 = 19,5 b.
Anu (9 b.) + 9 = 18 b.
Rolni (9 b.) + 9 = 18 b.
Vlčák (8 b.) + 9 = 17 b.
Waggy (8 b.) + 8 = 16 b.
Raven (7,5 b.) + 7 = 14,5 b.

Červená čísla jsou Tanusovo hodnocení a zelená součet


Průběžné celkové pořadí: 

Valdemarie 55
Anu 53,5
Márty 51,5
Vlčák 51
Rolni 49
Raven 46
Waggy 35,5
Maty 34 - nezúčastnil se 3. kola

1 komentář:

  1. Mě se asi také nejvíc líbí to první ztvárnění od os Anu. Ale je pravda, že všechny postavy jsou opět velmi zdařilé.

    OdpovědětVymazat

Oblíbené příspěvky