Ve třetím úkolu měli naši již o transmutace výrazně chudší soutěžící přetvořit své postavy tak, aby připomínaly dragon miniony, tedy jakési potvůrky vzniklé manifestací dračí magie. V GW2 je šest draků, z nichž každý z nich ovládá svůj určitý typ magie, která deformuje je, jejich potvory (miniony) a vlastně i celý svět. Na výběr tedy měli soutěžící z minionů: risen (nemrtví), branded (krystaloví), mordrem (džungloví), icebrood (ledoví) nebo destroyers (ohniví), hypoteticky se očekává ještě střet s vodním drakem, ale jeho ani jeho potvory zatím nikdo neviděl.
Nejvýrazněji humanoidní tvary mají z těchto potvor snad jen mordrem a risen, tudíž není takovým překvapením, že velká část soutěžících sáhla právě po těchto dvou typech - i já při své zkušební tvorbě pro tyto úkoly sáhla právě po risen.
Musím říct, že jsme se dostali už v minulém kole do bodu, kdy by mi přišlo nejpříhodnější dát všem prostě bodů 10 nebo 9 a prohlásit je všechny vítězi. Jelikož ale hrajeme o nemalou sumu, budu muset šťourat ještě trapněji a nepříjemněji než kdy dřív a strhávat body za píčovinky, abych utvořila nějaké rozdíly. Omlouvám se proto všem soutěžícím za zbytečné hnidopišství, ve kterém by neobstály ani mé vlastní pokusy o splnění těchto úkolů, ale jiným způsobem se asi k prvním příčkám nedostaneme.
Risen (by Anu)
Kompozice: 10/10 Fakt suprově naznačený pohyb, přitom je vidět spousta detailů jak v pozadí, tak na zbroji postavy. Díky akčnosti vyniknou i skiny zbraní a z nich odkapávající voda docela tipická pro orrské risen.
Skiny: 9/10 Ono je těžké něco vybrat tak, aby perfektně živá postava připomínala mrtvolku, líbí se mi proto chytře řešená lebkoidní helma, která zakrývá živý vzhled postavy. Ostatní kusy zbroje mi na risen poměry přijdou příliš honosné, ale aspoň dobře dokreslují ten "necro vibe".
Postoj: 10/10 Je geniální hlavně v tom, že většina risen je různě nahrbená, a tak je fajn vidět postavu, která nestojí vzpřímeně, ale taky se díky animaci nějak naklání.
Barvy. Je to taková blbost, ale vážně mám problém s tím, že to zelenomodré světlo dopadající na postavu daleko víc odpovídá nějakým nekromantům a jejich výtvorům z jiných her. V rámci GW jsou risen hodně našedlí, nijak nezáří, naopak prostě hnijou. Tento dojem postava postrádá, ale jak jsem psala v úvodu, je to holt ta drobnost, které se musím chytnout: 6/10
Mordrem (by Raven)
Skiny a barvy: 9/10 Vytvořit mordrem není v GW2 vůbec těžké díky nejen sylvarským kulturálkám, ale i díky Nightmare zbroji, která padne každé rase. Nechci ale srážet body za chytrý výběr, spíš mi vadí, že barevně postava splývá až moc s okolím.
Postoj: 7/10 Tady záleží, kterou fotku člověk k hodnocení vybere (já si vybrala tu, kterou uvádím výše jako "detail"), ale obecně pro obě platí: super akční póza (navíc utvářející příběh), výtku mám jen k "useknutým" nohám a jak už jsem zmiňovala, tomu, že postava je dost malá.
Kompozice: 5/10 Z prostředí hned každému dojde, že se jedná o mordrem, ale postava je na screenech strašně malá a zanikají některé detaily, což je škoda.
Risen (by Valdemarie)
Kompozice: 10/10 Neskutečně dynamický výjev s hordou nemrtvých za zády.
Skiny a barvy: 10/10 Jsem spokojená nejen s barvami prostředí a zbrojí, ale i samotné kůže té malé asurky, která vypadá vskutku nemocně, nebo s přimhouřením oka nemrtvě i bez helmy.
Postoj: 8/10 Líbí se mi, že postava je výrazně vidět, i přesto, že je malá a že se toho na výjevu děje hrozně moc, líbí se mi i ten vytřeštěný výjev, ale mohla by stát nějak dynamičtěji, nebo aspoň tak, aby nezanikly detaily zbraní.
Tomu se nic vytknout prostě nedá.
Sylvari (by Rolni)
Celkový vzhled: 10/10 Skiny jsou samozřejmě super, líbí se mi i nápaditost využít Mantle, který není součástí ani sylvarských kulturálek, ani Nightmare zbroje, a přesto k šílené sylvarce sedí + pěkný detail s modrou, která stoupá z mnoha mordrem zbraní a doplňků v podobných "cárech". Sice tady pak zase dochází k zamotání mordrem a sylvari, ale ono to i lorově má trochu zamotaný být.
Klasické sylvari (mimo mordrem) jsem na výběr vyloženě nedávala, ale dává smysl, že je někdo do dragon minionů taky zahrnul. Je to taková snazší cesta, jak se s dílem vypořádat, ale díky bohu na této postavě je vidět, že o odfláknutou práci v žádném případě nejde.
Branded (by Márty)
Icebrood (by Vlčák)
Volba charra: 10/10 zatím jsem upřímně u všech nadšená z výběru rasy, protože obyčejní lidé/norni nenabízejí takové možnosti práce s barvou kůží jako třeba sylvari a asury. V tomto případě mi ale přijde charr jako nejlepší možnost proto, že icebrood bývají často mohutné neforemné kolosy, a tomu mají male charr asi nejblíž. I drápy, rohy a tesáky se tematicky hodí, jen škoda, že nejdou přebarvit, aby více připomínaly rampouchy.
Skiny a barvy: 7/10 Heavy skiny svou lesklostí obecně led trochu připomínají, ale kromě backu (který zde na screenu trochu zaniká) a zbraní se jedná o hodně basic skiny, které nenabízejí nic extra. Veškerý magický a ledový efekt tedy tahají hlavně zbraně a back. V barvách je jen malá variabilita.
Ze všech zatím zaslaných screenů působí tato postava nejmíň jako dragon minion. 6/10 Nemůžu tomu ale ubrat těch bodů zase moc, protože díky faktu, že se jedná o charra, připomíná Frost legion, což je de facto nový typ icebrood z LS5. Jen škoda, že nemá víc zářivých a ledových prvků.
Icebrood (by Waggy)
Barvy a skiny: 10/10 Vše dává smysl a krásně to ladí, zářivě modrá dodává postavě v pochmurné noci dojem opravdu děsivého icebrood bosse
Na screenu není moc co hodnotit, nepopisuje to žádný děj, žádnou akci, ale to není nutně špatně, zadání to splnilo hezky, jako icebrood vypadá, nudný a nesmyslný screen to není, tak asi nemám jiné výtky.
Maty 34 - nezúčastnil se 3. kola
Mě se asi také nejvíc líbí to první ztvárnění od os Anu. Ale je pravda, že všechny postavy jsou opět velmi zdařilé.
OdpovědětVymazat