↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

úterý 21. září 2021

Fashion RAT soutěž - 2. úkol: TRANSFORMACE

Zadání druhého úkolu naší guildovní skinové války spočívalo v přetvoření jednoho typu armoru v druhý, respektive v přetvoření jedné classy tak, aby připomínala nějakými charakteristickými rysy classu jinou. Opět tento článek tvořím primárně pro sebe, abych si měla kde rozepsat myšlenky a pomocná podkritéria hodnocení. 
Stejně jako minule i nyní přičítám každému +1 za dodržení zadání. 

Řadím opět podle času odevzdání: 

Warrior -> Ranger (by Vlčák)


Líbí se mi:
Geniální použití miniatury jako peta: 10/10
Póza sedící k rangerovi: 10/10
Výběr místa - džungle je pro lovce jako stvořená a celkově světlo i kompozice screenu lichotí 10/10
Barvy - ta zlatá na "sukni" a botách má jediné štěstí, že působí v tom prostředí/stínu hodně zeleně, a tudíž nenápadněji, než jaká reálně je: 9/10

Nelíbí se mi:
Já tohle snad ani nemůžu zařadit přímo do "nelíbí se mi", neboť body budou stále vysoko, ale jde mi o skin na kalhoty, holt ta kroužková "sukně" trochu ubírá dojmu, že se jedná o medium classu: 7/10 Nemůžu to hodnotit níž, protože lepších heavy skinů na medium předělávku je naprosté minimum.

Celkový dojem: (10+10+10+9+7)/5 = 9,2
+1 = 10

Ranger -> Mesmer (by Maty)


Líbí se mi:
Úplně nádherná volba místa, která podtrhuje, že se jedná o magickou classu: 10/10
Dobrý postřeh ohledně klasických human mesmerek, které bývají velmi odhalené a zpravidla fialové: 10/10
Výběr zbraní moc smysl nedává, protože i když mesmer používat meč a torch může, asi neexistuje build, který by tyto dvě zbraně kombinoval (myslím), nicméně zase jsou to zbraně krásné a postavu dokreslují: 9/10
Drobný detail, který dává tomuto "mesmerovi" šmrnc, jsou dýky na skinu kalhot, které jsou předzvěstí jeho nové elitní specky virtuoso: 10/10

Nelíbí se mi:
Zdá se mi, že na celý armor byla použita snad jen jedna fialová, rozhodně by tomu prospěla nějaká variabilita v odstínech: 5/10
Zároveň mi přijde tato "mesmerka" poněkud málo zářivá; vždycky každý mesmer, na kterého jsem narazila, různě růžově/fialově blikal, třpytil se, něco kolem něj poletovalo, nebo na něm něco zářilo, kdežto tato mesmerka je trochu mdlá a třpytí se hlavně její okolí: 6/10

Jen pro představu těch třpytivých efektů přikládám screen reálných mesmerek. Samozřejmě v gw2 platí, že si každý může tu postavu upravit jakkoliv a ze všech mých tří mesmerů je jen jedna mirage, která je aspoň trochu laděná dofialova, ale tohle je takový ten typický mesmer-style, který jsme v soutěži hledali:


Omluva Tai a Levrelovi za sneaky screen. Holt mají tak lákavě typické mesmerky, že mě to nenechalo chladnou. :D

A ještě se mi podařilo v Aerodromu potkat nějakého Clonideliuse, který není female ani humanoid, ale září jako typický mesmer (a to je přesně to, co mi u Matyho chybělo)


Celkový dojem: (10+10+10+9+5+6)/6 = 8,3
+1 = 9

Guardian -> Ranger (by Valdemarie)

Líbí se mi:
Další ranger, a opět v úplně perfektně padnoucím prostředí v džungli: 10/10
Barvy i výběr oblečení jsou chytré a k rangerovi sedí, ačkoliv bych v té zelené možná uvítala větší variabilitu: 9/10
Akční póza je vždy zárukou úspěchu: 10/10

Nelíbí se mi:
Guardian je zrovna kurevsky nevděčnej na jakékoliv screenování s vytasenými zbraněmi kvůli aegis štítu, který se mu vždy utváří na levé ruce. A jelikož to je prvek hrozně moc typický pro guarda a strašně nevhodný k rangerovi, body za to do celkového dojmu strhnout musím: 2/10
I zde máme mini-peta, ovšem zrovna raptor je spíš mount než ochočitelný pet, takže dobrej nápad, špatné provedení: 4/10

Celkový dojem: (10+10+9+2+4)/5 = 7
+1 = 8


Revenant -> Necromancer (by Rolni)

Líbí se mi:
Noční screeny mívají tu nevýhodu, že bývají dosti tmavé, tomuto však noc dodává na atmosféře a chladné měsíční světlo podtrhuje děsivý hřbitovní výjev: 10/10
Výběr místa je velice příhodný: 10/10
Udělat z heavy cokoliv light se jeví jako nadlidský úkol, všechny ty stříbrné pláty ubírají tomuto "necrovi" na věrohodnosti 6/10 (postava vypadá stále velmi heavy), přesto ale díky všem těm krásným necro-prvkům (na holi, ramenou i backu) a kombinaci barev představuje trochu bojovnějšího, ale stále temného zástupce necro-classy: 10/10.
Kuře jako minion je velice příjemné... ech... oživení :D necro sice nemůže mít vyloženě kuře jako miniona, ale jistá story v Arahu se točí právě kolem oživování kuřat, tudíž nemůžu jinak než 10/10.

Nelíbí se mi:
Kromě již zmíněných výrazných heavy prvků asi výtky nemám.
Možná jednu spekulační, za kterou ale nemůžu strnout body, protože to nevím jistě. Myslím si ale, že žádná nekromantka by se staffou nepózovala právě takhle. Nejdřív jsem si myslela, že se heavy a light pózy se staffou prostě obecně liší, ale moje firebrandka pózuje stejně jako light classy, kdežto revenantka pózuje přesně takhle, jak stojí Rolniččina postava. Možná je ten rozdíl tedy dán nějakými povahovými rysy postavy, které hráč zvolí při její tvorbě, možná je to random, možná je to bug, možná je to vázané právě na reveho. Faktem ale je, že jsem neviděla light female postavu pózovat se staffou právě takhle. 

Celkový dojem: (10+10+6+10+10)/5 = 9,2
+1 = 10

Elementalist -> Warrior (by Raven)

Líbí se mi:
Už jen samotnej fakt, že máme zatím úplně úžasně rozmanité předělávky a žádná není ve stejném duchu; to je ale zásluha všech, takže za to Ravenovi těžko můžu přičíst body, co se jeho týče, líbí se mi: 

Chytrý nápad s obouručákem, který ele normálně mít nemůže, ale umí si ho vyvolat z elitního skillu jako kouzlo - kontrolovala jsem pak, že reálně ten skin, který má ele na svém fiery gs, ve hře existuje, a tudíž by si ho nějaký warr mohl reálně na svůj gs aplikovat: 10/10
Věrohodně heavy působící ladění zbroje včetně úplně klasicky warriorských barev: 9/10 (není 10/10, protože postava působí na warra strašně drobně, možná by pomohly jiné nárameníky)
Zachycení postavy v běhu (hádám, že v animaci fiery gs) s tím, že i přes akční záběr ukazuje postava dostatek ze své nové zbroje: 10/10

Nelíbí se mi:
Výběr místa u přetváření class není možná tak moc důležitý jako u předchozího cosplaye, přesto mi přijde vhodné vybrat něco, co by postavu aspoň trochu podtrhlo, protože po takovéhle cestičce v džungli může běžet kdokoliv: 2/10

Celkový dojem: (10+9+10+2)/4 = 7,7 
+1 = 9


Ranger -> Necromancer (by Anu)


Líbí se mi: 
Pro nekromanta velice typické a na první pohled pochopitelné prostředí: 10/10
Hodně originální póza, hádám, že to je nějaký hero point commune či cosi na ten způsob: 10/10
Velmi dobře stereotypně vybrané rozevláté oblečení a zelená barva: 10/10

Nelíbí se mi:
Postava je hodně vzadu a není hlavním předmětem screenu, nebo aspoň ne jediným, a kvůli tomu zaniká spousta detailů: 5/10
Normálně by se mi nelíbila ani přítomnost peta, protože u necra nemá sylvan hound moc co dělat (ani jako minion nevypadá), ale Anu mi k tomu napsala vysvětlivku, že tam ten pet vyjadřuje svůj názor (svou kadicí pózou) na přeměnu její postavy: 8/10 good safe


Celkový dojem: (10+10+10+5+8)/5 = 8,6 (nechme 8,5)
+1 = 9,5


Scrapper -> Warr (by Waggy)


Líbí se mi: 
Nevím, jestli má Waggy samé charry, ale volba charra pro jakoukoliv heavy classu mi prostě přijde strašně příhodná, protože na něm působí vše mohutněji a víc heavy, což tomuto "warrovi" strašně pomáhá: 10/10
Industriální pozadí sedí sice víc k engimu, ale když jsem si zkoušela pro tento úkol vytvořit svou "warriorku", taky jsem u ní sáhla po charrské industriální architektuře v pozadí, protože nic víc heavy ve hře asi není. :D 10/10
Docela se mi líbí, že když už je to focené v noci, má charr aspoň dostatek zářivých prvků. aby vyniknul: 8/10

Nelíbí se mi:
Kromě těch requiem skinů máloco působí opravdu heavy: 3/10
Nedokážu si představit, v jakém vesmíru je žluto-modrá klasické zbarvení warra 3/10

Celkový dojem: (10+10+8+3+3)/5 = 6,8 (nechme 6,5 protože screeny ostatních působí přece jen o něco umělečtěji)
+1 = 7,5


Revenant -> Mesmer (by Márty)


Líbí se mi: 
Tenhle mesmer KURVA stojí v PORTÁLU: 10/10 sice není žůžovej, ale to si vyříkejte s Xerou.
Nevím, jaké lepší pozadí bych si pro mesmera mohla přát. 10/10
Na rozdíl od Matyho verze má tato "mesmerka" aspoň zářivé oči a celkově díky dvěma velice výrazným sword skinům víc září: 10/10 + barvy jsou taky rozmanitější
Zamilovala jsem se do barev celkové kompozice: 10/10

Nelíbí se mi:
Samozřejmě stejně jako u Rolniččiny "nekromantky" i zde mám výtku, že ten armor působí stále dost heavy 6/10, ale i tak je to pěkné a na heavy možnosti je to fajn.


Celkový dojem: (10+10+10+10+6)/5 = 9,2
+1 = 10

Žebříček:
Valdemarie (8 b.) + 9 = 17 b.
Anu (9,5 b.) + 10 = 19,5 b.
Maty (9 b.) + 8 = 17 b.
Márty (10 b.) + 8 = 18 b.
Vlčák (10 b.) + 8 = 18 b.
Raven (9 b.) + 8 = 17 b.
Rolni (10 b.) + 8 = 18 b.
Waggy (7,5 b.) + 6 = 13,5 b.

Červená čísla jsou Tanusovo hodnocení a zelená součet

celkové pořadí po prvním kole je tedy: 

1. Anu: 19,5 b.
2.-4. Márty, Vlčák, Rolni: 18 b.

5.-7. Valdemarie, Maty, Raven: 17 b.
8. Waggy: 13,5 b.

Průběžné celkové pořadí: 

Anu 35,5
Valdemarie 35
Vlčák 34
Maty 34
Márty 32
Raven 31,5
Rolni 31
Waggy 19,5

Envo (13 b.) ze soutěže asi odstoupil.

1 komentář:

  1. Řekla bych, že jsou to opět velmi zdařilé postavy. I když já mám vlastně pramálo zkušeností s tím, jak který druh postav v GW2 vypadá. V mých možnostech je asi jenom hodnotit samotný vizuál a to, jestli si dovedu představit, jestli bych s tím chtěla hrát.

    OdpovědětVymazat

Oblíbené příspěvky