↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

pátek 25. listopadu 2016

Jo jo, je to v pořádku ...

Ani jsem si málem nevšimla, že se můj článek s "žebříčkem krásy" dostal na hlavní stránku blogu. Mimochodem má to nějaké pojmenování? Něco jako "Článek týdne" či "Hovadina hodná vystavování"?
A to jsem chtěla zveřejnit článek o tom, jak jsou tam stále samé ptákoviny ... asi ho egoisticky smažu a nebudu svůj článek ponižovat. Nemám to zapotřebí, pár lidí to zvládlo místo mě. :D


Objevila jsem to 20.11., ale soudě dle komentářů, to tam viselo asi o něco déle ... No soudě dle komentářů jsem taky pipina bez života - člověk se dovídá stále něco nového. Ale to je prostě tím, že ty články komentují lidi s nějakými mindráky, kteří to ani pořádně nepřečtou, jenom se jdou hádat - a hádat se u něčeho, na co všude visí reklamy, je prostě nejlepší, protože právě tato "egoistická hovada, která se opováží napsat článek zajímavý tolik, že skončí na titulce blogu" si nenávist a urážky zaslouží nejvíc. Já bych je za to taky tak zpranýřovala, barbary! :D
Nicméně často se lidi ani nepřijdou hádat, mají jasno, a okomentují věc jediným slovem: "Kokotina!" Děkuji pěkně, ale co je kokotina? Je kokotina můj seznam? Nebo mé zamyšlení okolo něj? Je kokotina zabývat se vzhledem? Tvůj život je kokotina? Nebo je kokotina, že Trump byl zvolen prezidentem USA, a někdo to potřeboval ve vzteku vypsat na můj blog?

Každopádně tento komentář už u článku nenajdete, neboť jsem jej smázla. Nevadí mi ani tak moc konstruktivní kritika - i když fakt nevím, co se dá na čemkoliv subjektivním (a jako že ten seznam vážně subjektivní byl) kritizovat. Nicméně takovéhle zběsilé výkřiky fakt nemám tu potřebu si u článků archivovat. S láskou se k nim vracet nebudu. Zcestné výlevy mindráků, které se pak netýkají ani článků, typu "Na tvým blogu se nedá číst" - nevím, asi narážka na barvu písma? Vám to dám do temně rudé, to si teprve užijete ... Tak takovéhle připomínky mažu taky. Kdyby si tu na to stěžovalo víc lidí (nyní máte prostor stěžovat si na barvu písma, ale moc relevantní to stejně nebude, neboť brzy budu opět design měnit), tak to třeba i přebarvím.

Nicméně nějaké nadávky a tak podobně u těchto blogem vyzdvihovaných článků nejsou žádná novinka. Už jsem o tom psala - když jsem na podobně trapné urážlivé komentáře narazila u článku o češtině ... Je mi jedno, že někomu vadí, že posuzuji vzhled (a opakuji "že posuzuji vzhled", nikoliv "soudím podle vzhledu", což ale samozřejmě není podle zdejších samozvaných dokonalých soudců, mravní elity a bojovníků za rovnoprávnost, sluníčkářů a bůh ví čeho vše, rozdíl), ale že někdo napíše "Čeština je stejně zbytečná." nebo "Ježiš ty jsi blbá, proč vůbec tu češtinu řešíš, se musí vyvíjet, ne?", z toho, z toho mi opravdu je jaksi blivno ...

Ale to je vlastně teď taky jedno. Nechci řešit svou lásku k češtině.

Chtěla jsem poděkovat za příval komentářů, kterými se nestíhám - a po přečetení některých skvostů ani nechci - prokousat.
Když to vezmu trochu vážněji, jsem opravdu vděčná, že se i k takhle nabubřele propagujícímu se článku dostali lidé, kteří se nad tím i nějak rozumně zamysleli a neposílali mě do prdele za to, že jsem na seznam nezařadila jejich oblíbené celebrity. Někdo totiž asi nepochopil, že to je ilustrační žebříček, tedy jakási škála, do které pak řadím kdekoho, na koho narazím, a tak by bylo nesmyslné uvádět tam úplně každou celebritu, kterou znám. Jo a není to seznam nejkrásnějších celebrit, je to škála od nejhezčích po ... ty nejméně hezké, ano, tak je to. Jednička u mě vyjadřuje maximum, desítka minimum. A uváděla jsem to čistě jako subjektivní žebříček, aby přítel věděl, co to znamená, když o někom řeknu, že je "hezký" nebo že je "ošklivý". :D

Zároveň mi přišlo trapné dávat tam jen metalové zpěvačky - a ani bych ve snu nevěřila, že bych u sebe narazila na komentář typu "chce to víc metalu" - neboť jsem to zkrátka chtěla mít oživené i herečkami, modelkami, a ano, i popovými zpěvačkami. Oživení je nutné. Hmm ... necromancy.

Jinak, nevnímejte tento článek zas tak nasraně, spíše mě to celé pobavilo ... a zároveň se z toho potřebuju vypsat, aby mé ego zase lehlo, nejlépe se zahrabalo pod zem a usnulo navěky, jak mělo v plánu.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky