↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

úterý 29. listopadu 2016

Dort, který měl vypadat nebezpečně

On ten název zní možná trochu víc filozoficky, než by měl, ale pravda je taková, že se zde žádné úvahy o nebezpečných dortech nedočkáte. Což mi teda mimochodem připomíná, že před pár lety jsem viděla docela zajímavou amatérskou parodii (existují vůbec profi parodie?) na Harryho Pottera, ve které Snape učil obranu proti jahodovým dortům. Voldemort a spol asi budou muset přejít na oříškové, vanilkové či čokoládové.

Zpět k tématu. O víkendu jsme slavili mamky narozky a ke každé správné oslavě patří dort. Problém je, že já a mamka jsme takový náš rodinný dortařský tým... a na tuhle akci mi jaksi týmový parťák logicky chyběl. Takže zatímco zbytek našeho milovaného rodinného jádra dostává "eňo ňůňo" výtvory, Valide se musela spokojit s tím, co jsem jí přichystala já sama. A ne, nepodivujte se nad výrazem "Valide", to je na dlouhé vyprávění, ve kterém bych se jen zamotala.

Měla jsem spolužačku, co svojí mamce říkala "Žába", by mě zajímalo, jak to vzniklo, ale to už se asi nikdy nedozvím.





Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky