↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

pondělí 17. října 2016

Zpět do chodu



Už je to tak. Po docela dlouhé době se konečně vracím k tomuto dosud opuštěnému a bohem zapomenutému blogu. Nebude můj hlavní, neboť pro tento účel mám blog Per Aspera Ad Aspera, věnovaný metalu, Guild Wars, čičinkám, ale především vedený jako deníček. Na tento blog, The Divine Conspiracy neboli Boží spiknutí (božské?), hodlám přidávat, co se na hlavní blog nevejde: všechny mé literární pokusy, ať už parodie nebo cosi vážně braného, různé básně, ale ty se většinou dostanou i na hlavní blog, a pak samozřejmě něco o hudbě. Zajímá mě rock a metal, ale občas sem může pribýt i něco jiného. Na hlavním blogu mám rozjetou metalovou sérii "Moje cédéčková sbírka", ovšem to je asi vše, co tam z metalu prosákne. Čas od času přidám recenzi, pokud pro mě bude opravdu důležitá, jinak všechny mé hudební názory, zkušenosti a recenze půjdou právě sem. Budu si sem zaznamenávat, co za skupiny jsem objevila a co bych komu doporučila a co ne. Ale hlavně sem chci přidávat texty a relativně kvalitní překlady do češtiny, neboť mám pocit, že i když anglicky a německy dokáže dneska nějak na úrovni mluvit kde kdo, některé písničky jsou "tricky" neboli zrádné a záludné, a tak moc kvalitních překladů není.

Zatím tady toho moc není. Něco z dob založení blogu, ale to hlavní přijde. Nyní tady uvedu všechny bonusky designu a jeho náhled. Tedy ne úplně všcehny, neboť ikony a avatyr jsou v menu a já nemám chuť to kopírovat - moc práce. :D

Oddělovače:


Komentářovky:

starý komentář

nový komentář

adminův komentář


Náhled:

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky