↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

sobota 22. října 2016

Shadow of the Mad King u mě na blogu


Nastal podzim a s podzimem oslavy jednoho velice působivého svátku. Někteří z vás možná mají na mysli Halloween, takovou tu vtipnou tradici, při které se všechny holky převléknou za Harley Quinn, kluci za Jokera, a jdou chlastat ... totiž koledovat, jistě.
Ovšem tak tomu není. Byť Halloween je určitě úžasný, dokonalý a zajímavý, já, jakožto pravý Čech, slavím pouze Stín šíleného krále. Nebo možná "zastínění", aby to znělo více jako událost. Ovšem je to zastínění nás, naší mysli, našich životů, snů a tužeb šílenstvím a cukrem.
Svátek, při kterém každý Čech pronikne do svého nitra, vyhrábne z něj to nejdepresivnějí, a udělá si z toho ... srandu, řkeněme. Ano ano ...

Dobře. Kecám. Shadow of the Mad King je guildwarsovská obdoba Halloweenu, ovšem stylová, jak to jen jde. A jelikož jsem už několikrát psala, že zajímavé události v GW2 nemohu ponechat beze změny designu, dodržím to i v tomto případě. Nicméně tento zeleňoučký design je "festivalový", což znamená, že ho tu mám, dokud šílený král neodejde. Někdy začátkem listopadu sem opět šoupnu Rising Flames.


Design "Shadow of the Mad King" byl spíchnutý vcelku rychle a takřka na koleni. Mohl by být lepší, a pokud se tento blog dožije příštího roku, tak následující madkingovská oslava přinese i o něco propracovanější verzi tohohle ... něčeho. Prozatím jsem chtěla spíše zachytit atmosféru, než se nějak pustit do inovování svých grafických schopností.


Mad King byl původně lidský král z Tyrie, jehož šílenství a nadpozemská moc z něj po smrti udělali strašlivého "ducha Halloweenu". Co mě docela zaujalo, tak že za svého života zabil jednoho ze svých synů tím, že mu do chřtánu nacpal sladkosti, a tím ho udusil. Na můj vkus ještě docela dobrá smrt ... lepší než udusit se třeba já nevím brokolicí ... no i když brokolice mi tolik nevadí. Ale například pórkem nebo cibulí bych se vážně udusit nechtěla.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky