↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

úterý 27. září 2016

Moje cédéčková sbírka: Eluveitie - Slania

E:

Eluveitie
(Švýcarsko)


Eluveitie živě na Masters of Rock 2014


album Slania, vydané 2008, žánr Folk metal

Výsledek obrázku pro eluveitie slania

Eluveitie nebyli na rozdíl od Dharmy z minulého článku láska na první poslech. Vracela jsem se k nim asi čtyřikrát, než jsem objevila písničky, které by se mi dostaly pod kůži. A ani když jsem si pořídila jejich CD, ani když jsem je dvakrát viděla naživo, nepovažuji se za jejich obzvlášť velkého fanouška a novou tvorbu už nesleduji vůbec. A poté, co odešla Anna Murphy, nemám už žádný důvod pokoušet se k Eluveitie vracet. Jaksi jsem se zasekla na prvních dvou albech: Spirit a Slania. A to mi stačí.

Jakmile jsem se rozhodla pořídit si nějaké album od Eluveitie, rozhodnutí padlo vcelku rychle právě na Slaniu. Původně proto, že ty známé pecky, které jsem si nakonec oblíbila, jako je "Slania's Song" a "Inis Mona", byly právě z tohoto alba. Postupem času jsem objevila na albu takové zajímavosti jako "Elembivos" a "Primordial Breath". První zmiňovanou sem dám i jako ukázku, protože mi "Elembivos" určitým zvráceným způsobem přijde jako demonstrace toho nejlepšího temného, a přesto jednoduchého a zajímavého folk metalu s tajemnou atmosférou. A jak víte z článku o Dharmě, na tajemnou atmosféru já zkrátka letím. Dneska už do folk metalu tak hr nejsem, ale stále přemýšlím, že bych si pořídila ještě album Spirit, jejich první a podle mého současného názoru nejlepší.

Případně bych mohla jít do nějaké Arkony, ať tu mám něco od A. :D


The life, the strength, the harvest, gratefulness
In four moons the antlered one will go to rest
The light...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky