↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

sobota 24. září 2016

Dort jako hrad

Tento článek je přednastavený. Sice si tady přednastavuji články docela často,a le u tohohle na to musím upozornit, neboť celý víkend jsem pryč, a tak do pondělka na nic moc neodpovím - za což se omlouvám. Jak jsem psala v jednom z předchozích článků, slavím teď své narozeniny s rodinou, a to sice mimo Prahu, v rodných Českých Budějovicích.

Abych trochu navodila narozeninovou atmosféru (protože je mi jasné, že tím pekelným článekem, ve kterém jsem narozeniny zmiňovala prvně, se mi to moc nepovedlo) a abych pokračovala ve zdejší dortové sérii, přidám sem fotky dalšího našeho výtvoru. Tím našeho myslím opět "sebe a mamku" = super dortařský tým. Jak jsem psala, nejsme profíci, ale baví nás to a vcelku se zdokonalujeme.

Tenhle dort byl pro tatina. Otce, kdo tomu nerozuměl. A to konkrétně z dubna 2016.
Protože společné chvíle trávíme především různými výlety na staré zříceniny a oba dva nás baví historie, rozhodly jsme se s mamkou pro dort inspirovaný Landštejnem.




Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky