↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

sobota 26. října 2013

Povolební kocovina

20.9. 2013 mi bylo osmnáct let. Asi jsem se s tím ještě nechlubil, tak vám to říkám teď. Nevnímám zatím žádnou podstatnou změnu - nepiju, nekouřím, do Erotic City jsem zatím taky neměl tu příležitost zajít ... Šel jsem ovšem volit. Můj záměr byl: ať nevyhrajou komunisti. Jinak mi bylo vcelku jedno, co za stranu budu volit ... ono to přeci nemůže dopadnout v žádném případě špatně, když nám všichni slibujou jen to nejlepší, samé snižování daní a zvyšování důchodů, prostě krása. Škoda, že je nutno to vnímat s jistým sarkasmem. Považuju už každý billboard za kreslený vtip z Trnky Brnky. Jó, Trnky Brnky - ani nevím, jestli to ještě vydávají.



Týden před volbami jsem vedl vášnivou debatu o volbách se svým otcem. Stal se z něj totiž zatrvzelý komunista. A to je kdysi nenáviděl ... A teď? Možná ho přesvědčilo to mýdlo, které červení rozdávali na svém mítinku. Takovým darem by si získali každého. Ale Hlavu vzhůru se vytasili taky s dobrou taktikou: rozdávali koláčky, propisky a balónky. Kdežto Strana svobodných občanů se zmohla jen na nějaké hloupé prospekty, pf.To je vyloženě pohrdání voličem.

Nakonec jsem se rozhodl volit Úsvit. Sice mi nedali žádné dárečky a hodlají bojovat proti věcem, které mě pálí asi nejmíň (nějaká korupce, co to v dnešní době je), ale zase věřím, že se Tomio opravdu o něco pokusí. Ne že něco zmůže, ale že se bude snažit. A snaha se cení. Byl jsem ovšem tak den i v rozpoložení, kdy jsem chtěl volit Korunu českou. To je strana přesně podle mého gusta. Většina z vás o ní ale nikdy dřív asi neslyšela ... Je to česká monarchistická strana. Ano, tito odvážlivci zde chtějí nastolit monarchii. Asi konstituční, ale i tak by to byl velký krok ... nevím kam, ale velký by byl. Tato strana má taky asi nejblíž k mé představě vlády tady. Vždycky jsem snil o absolutismu. Nakonec jsem přesto skončil u Tomia Okamury. Naši monarchistickou naději se totiž chystalo volit podle průzkumu zhruba 200 lidí z celé republiky maximálně. A tomu říkám vyhozený hlas.

25.10. jsem tedy s hlavou vztyčenou vyrazil na své první volby. Bylo to hrozné. Letos nám přesunuli totiž volební místnost do hospody - prostě Jihočeši, já nevím, co jsem čekal. Pravda, že jde o hospodu, maskovali, jak jen mohli. Třeba tím, že ji nazvali Družstevní dům. Aby ale sklidili bar, na to už s enezmohli. Aspoň ho osázeli květinami. Smrad piva to však nepřebilo. Zkrátka to bylo příjemné volební zázemí. A vůbec jsme se tam nemačkali ... vůůůbec ... my si totiž téměř lezli po hlavách, jen abychom mohli strčit tu obálku do urny. Jak jsem říkal, bylo to opravdu šílené. Ze všech stran mě obklopovali důchodci a mě bylo jasné, že ve většině obálek kolem se nachází list s KSČM. A to je ta bída.
Copak jste lidi tak blbí? To si vážně myslíte, že vám komunisti dají práci, když jste ji měli tehdy? Blbost. Dneska se všechno podřizuje EU a komunisti s tím nic nenadělají. Naší budoucností jsou ti, co nás buďto odtrhnou od EU nebo nám v rámci ní vyjednají speciální postavení nebo vyjednají celkový rozpad EU. Komunisti jsou ten nejhorší krok zpět. Následující roky budou krušné. Chce se mi brečet, když vidím ty výsledky .. komunisti třetí, Ano druhé, ČSSD první ... Kdo moh volit ČSSD? Copak se lidi nepoučili? Ne, já ztrácím víru v český národ. Hlavně kvůli ČSSD, protože vím, že komunisty volili především senilní staříci a cikáni. Hanba, hanba, hanba. Jsem znechucen.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky