↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

středa 10. dubna 2013

Design na přání: V temnotě

Vím, že jsem asi poněkud neprozřetelně začal příliš dlouhým článkem nato, abyste mi mohli při jeho čtení odpustit mou neaktivitu a pořádně se něčím pokochat. Proto nyní - stejně jako všechno v dnešním unifikovaném světě - nabízím alternativu ...

Chtěl jsem tím původně opravdu začít, ale ty dojmy z Agory byly natolik silné, že jsem je upřednostnil před tímto skvostem. No skvostem ... na mé poměry to skvost vskutku je.


Design je sice označen jako na přání, ale už téměř měsíc se mi jeho majitelka neozvala ... tudíž jsem velmi zklamán, až nasrán, neboť nechci, aby toto dílo upadlo - jako ostatní designy, které nikomu nepatřily - do propadliště dějin.


Na druhou stranu můžete být ještě rádi, že jsem nezačal politikou ... Checht! A že bych chtěl. Bože já mám absťák, mně tak chybí kritika ... ale naštěstí pro vás jsem začal psát politickou povídku, kde vybíjím veškerý svlůj hněv, takže už vás budu zahrnovat jen samými příznivými tématy ... Jako je třeba provádění porodů mimo porodnice.

Porodnice ... mohla by to být sestra Polednice ... Pojď si proň, ty Porodnice ...

Ale to jsou moc hlubokomyslné úvahy - ja ja.

Dobrou noc.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky