↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

středa 12. prosince 2012

Dejte hlas nebo půjdete do pekla

Přišlo mi, že můj minulý článek málokdo pochopil ... ale to se stává ... u mě čím dál častěji. Asi budu muset psát o něčem jednodušším, abych nemusel každému zvlášť vysvětlovat, jak jsem to myslel ... protože pak musím hájit nejen svou myšlenku, ale i správnost úmyslu, neboť vy jste schopni mě pak obvinit ze všeho možného, když to špatně pochopíte. A když neobviňujete, tak aspoň napadáte a pohrdáte. A o to nestojím. Nemám vám sem přidávat kusowečky a fotešQi?

Asi jo ... a tak dávám něco, co pochopí snad každý: SHÁNÍM HLASY. Ne pro sebe - z anketových soutěží už jsem dávno vyrostl. Jedná se o jednu hlasovací soutěž probíhající na fejsbůku. Celý týden těď totiž probíhá volba "nejlepšího budějovického školního sboru" a naším želízkem v ohni je sbor MENDÍK. Prosím tedy všechny, kdo mají účet na FB, aby nám dali svůj hlas. Nemusíte dávat žádné "to se mi líbí" stránce, kde soutěž probíhá, stačí, když kliknete na HLASUJ u správného uskupení. Toť jedině MENDÍK. Zatím se zdárně drží na třetím místě ... ale první je lepší. Hlasovat můžete tuším vždy po 12ti hodinách v rámci jedné IP adresy a to ZDE!!

Pokud vás zaráží nadpis, který je pravda trochu brutální a nutičský, jedná se jen o takovou vzpomínku na první z článků, kdy jsem sháněl pro někoho hlasy. Tehdy v nadpisu zabrala výhružka smrtí - konkrétně uškrcení strunou z kytary - a sesbírali jsme přibližně 80 hlasů. Tentokrát bych chtěl i tu osmdesátku překonat ... jde koneckonců o prestiž školy.

Pokud patříte k těm, co nejprve musí "ozkoušet vybírané zboží", nabízím vám tu video z jednoho z koncertů ... Chtěl jsem nabídnout i něco aktuálnějšího, neboť Mendík včera vystupoval na náměstí , avšak netušil jsem, že se tam půjdeme s třídou podívat, tudíž jsem nevzal foťák ani kameru, a těmi nekvalitními Hvězdnými Válkami, co jsem točil na mobil, vám den znepříjemňovat nechci. Snad jindy. :D



Takže ještě jednou prosím všechny moc o hlasy pro MENDÍK z GJVJ TADY.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky