↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

středa 14. listopadu 2012

Rekonstrukce zuří všude

Plánuji rekonstrukci pro svůj hlavní blog - zatím ji mám sice vyhlášenou, ale vzhledem k tomu, že se stále nic neděje, se jedná spíš o takové pozastavení. Ve skutečnosti se snažím vymyslet vhodný design a úvodní článek ... paradoxně je pro mě snažší vymýšlet ten článek. Na designy, i když si stále hraji na velkého designotvůrce, jsem poměrně levý - zvlášť když jde o designy pro mě.

Nyní jsem se rozhodl pro sebe přeci jen něco stvořit. Chtělo to změnu! Většině mých návštěvníků vždy drásal oči pohled na tmavě červené písmo na červeném pozadí, a tak zde nyní prezentuji svůj nově stvořeý hněďoučký, trochu steampunkový design s Johnem. Je to, řekl bych, příjemná a výrazná změna ... neříkám, že jde o bůh ví jak dokonalý design, ale chtěl bych v následujících letech ladit blog už vždy dohněda.

Proč to píšu zrovna sem? Tento blog měl být kdysi o hudebních skupinách, které téměř nikdo příliš nezná, ale hned pár měsíců po založení jsem od záměru upustil, neboť mě nebavilo neustále vyhledávat nějaké novinky. Teď mě to znovu chytlo ... zároveň ale také potřebuji další blog na zkoušení designů. Už mám jeden - ZDE. Ale rád bych to trochu oddělil ... a sem bych nyní přidával jak novinky ze světa hudby, tak designy, ale pouze s hudební tématikou. Myslím, že hudební designy u mě zatím mají největší zastoupení, takže by se to tu mohlo poměrně i obměňovat a osvěžovat.

Z toho vyplývá, že chystám rekonstrukci i tohoto blogu, abych ho mohl vhodně přizpůsobit na nový cíl. Snad se mi bdue po návratu dařit o něco více. Chystám pár reportáží o albech vydaných v letech 2011-2012, speciální článek věnovaný Omega Lithium a také zvýšení návštěvnosti ... zatím sem tuším nikdo nechodí. Prčo taky? Co tady je? Ztaím nic ... ale přibydou jak designy, tak hudební novinky. Myslím, že je to vhodný kompromis.

Předchozí design:


Kdyby měl někdo zájem objednat si design, můžete mi napat požadavky do komentářů a kdybyste si chtěli prohlédnout mou straou tvorbu, kouknětě SEM.

Dobrou

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky