↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

čtvrtek 15. listopadu 2012

John 5 - God Told Me To

Letos John vydal opět nové sólové album. Docela by mě zajímalo, jak to stíhá, když hraje ještě s Robem a hostuje, kde může, ale nad tím popřemýšlím jindy. Teď tady chci prezentovat svůj nový design s tímto kytarovým mágem ... a jak už jsem psal v minulém článku, bude jen a jen pro mě ... muhahahahaha ... No, jestli je to výhra, posuďte sami. Už kdysi jsem se pokusil o design pro sebe, ale i když nebyl úplně špatný, nijak ohromený jsem z něj taky nebyl. Teď ale chystám pro svůj hlavní blog opravdu poměrně velkou rekonstrukci, a tak považuji za vhodné načít novou éru svou tvorbou ...

Náhled:



Komentářovky:

má:

starý komentář:

nový komentář:


Popisky:



Avatárek:


A ikona:


Nevím, kdy ho nastavím ... snad o víkendu ...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky