↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

čtvrtek 6. září 2012

Nože

Tentokrát se mi téma týdne opravdu zalíbilo - vlastně naráží na to, co já kritizují denně, takže proč k tomu nenapsat rovnou oficiální článek, že?



Nedávno jsem se díval na jakýsi americký trapný rodinný filmík - nepamatuji si jeho jméno, protože mi všechny přijdou stejné. Všude se řeší to samé. Což mě deptá. Ale to, co mě deptá ještě víc, je, jak si ti malí američtí parchanti dovolí otevřít hubu na své rodiče. Ty filmy to prezentují tak, že v pěti letech si tam běžně děti postaví hlavu a div by neukamenovaly své rodiče, když s nimi nejednají jako s dospělými. Všechno je to ale vina jen a jen rodičů. Ti se totiž vždy sesunou na kolena před svého drobečka a začnou se horlivě omlouvat: "Ale Jackie, to víš, že už si velký kluk. Omlouvám se, jsi můj dospělý chlapeček!" Ne! V pěti letech je to jen blbé, umíněné dítě. A pak se divme, že se nám tu rozmáhá šikana, kdy děti tyranizují své rodiče, když už od dětství jim okolí podstrkuje, jak jsou vyspělí, inteligentní a tím pádem i mocní! Tihle předčasně vyzrálí jedinci pak nemají žádnou úctu ke starším a respekt k okolí. Ale to v téhle době nemá už asi žádné dítě. Byly doby, kdy jsem na chodnících vídával postávat třináctileté holky hrající si na děvky. Odstrkovaly od sebe dost nemilosrdně všechny mladší, kdo se jim pletly do cesty, protože nebylo in být obklopen dětičkami. In bylo hulit tajně za školou. To bylo zlé. Hodně. Ale teď je to ještě horší. Nyní na chodnících postávají osmileté holky, odstrkují od sebe ty starší, protože není cool paktovat se se staříky, a kouř z cigaret a jointů foukají klidně drze učitelům rovnou do obličeje. Teď to nejsou malé děti, kdo se jich bojí, teď to jsou jejich rodiče a učitelé. Vychováváme si tady monstra.
Patnáctileté holky prodávají svá těla - a proč ne? Už můžu, je mi 15, jsem šíleně dospělá! - ty mladší už shánějí kupce. A kdo ví, třeba už to praktikují od dvanácti let. Jednou jsem četl Bravíčko, kde byl rozhovor s jakousi pseudocelebritou. Přiznávala, že o panenství přišla ve třinácti a jelikož jim to samo o sobě nepřišlo už tolik vzrušující, použili nože a řezali se u toho. To je opravdu vhodné do časopisu, který si čtou malé holčičky.
Však ony za to nemůžou ... je to jen naše chyba ...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky