↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

středa 5. září 2012

Grafická soutěž: PNG nápis GRAFIKA

Už dlouho jsem tenhle blog nenavštívil - teď pracuji totiž už jen na TOMHLE grafickém blogu, který ale vlastně vznikl původně jen jako zkušební blog mých designů.
Přihlásil jsem se opět do grafické soutěže - ta předchozí ani nebyla nakonec vyhodnocena, ale já z ní mám přesto dobrý pocit. Dělal jsem, co jsem mohl. Tentokrát tomu nebylo jinak. Prvním úkolem bylo stvořit design ... ten je již nastavený ZDE i se všemi bonuskami. Součástí prvního úkolu bylo ale i zadání vyrobit obrázek s grafikou ... Podle toho, jak nám to bylo vysvětleno, jsem to nakonec pochopil jako nějak "vylepšený nápis GRAFIKA". No a jelikož na novém grafickém blogu nemám rubriku pro "ostatní grafiku", vracím se sem, k Nastasjence.

....

Je to jednoduché a ani to není nijak světoborné ... avšak líbí se mi to. Hlavně je to PNG, což je asi největší plus.

Co je však největší mínus, že je to černé ... a já zde mám tmavý podklad ... takže to zude nevynikne ... čili sjem to nakonec zveřejnil stejně na zkušebním blogu, kde je momentálně světlé pozadí. Doporučuji tedy zhlédnutí co nejdřív, neboť není vyloučené, že tam brzy přibydee tmavý design. TADY.

Grafická soutěž probíhá TADY.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky