↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

pátek 17. srpna 2012

Dvojčata zla!

Název by mohl napovídat, že bych mohl začít vyprávět o Ferovi a jaho bráchovi Dežovi támhle ze sídliště ... ale není tomu tak!

Ačkoliv designu tohoto blogu stále majestátně vévodí John, nějaké bližší informace o něm se tu objevily naposledy asi před rokem ... v tomto roce jsem informoval jen o novém albu a to jsem ještě neuvedl recenzi. Ale bojte se, neochudím vás o ni - zamiloval jsem si hudební kritiku, takže mé rozumování na toto téma bude přibývat asi co nejčastěji. Na druhou stranu, málokdy se strefím do něčeho, co by vás opravdu zajímalo ... což mě mrzí, přirozeně. Možná taky od toho pramení ta potřeba vyhýbat se věcem ohledně Johna, neboť vím, že se nad tím pozastaví málokdo. Ale teď? Teď o tom prostě napsat musím!


Možná jste slyšeli už o turné Twins of Evil ... mohlo by to totiž zajímat nejen fanoušky Johna 5, ale třeba taky fanoušky Marilyna Mansona ... a Roba Zombieho. Právě Rob a Marilyn se totiž pro toto jedinečné tour spojili a od října do prosince budou na společné cestě po spojených státech a Evropě. Bohužel - kupodivu - do České republiky nemají v plánu zavítat ... zato navštíví Vídeň a Mnichov, což nejsou úplně nedostupná místa. Cena se pohybuje kolem 50-150 eur, záleží na místě, které si vyberete.

A jak to souvisí s Johnem? Dřív byl kytaristou Marilyna Mansona ... a já si stále stojím za tím, že v dobách, kdy s ním John spolupracoval, zažíval Manson zlatou éru své tvorby. Nyní John spolupracuje s Robem a nejsem to jen já, kdo tvrdí, že Robovo chrastění a chrčení bez melodie posunul na úroveň hudby. Není to stále ten typ hudby, jakou bych si pouštěl každý den, ale je poznat, že u toho celá skupina nyní mnohem víc přemýšlí a nepouští se jen do zběsilých písní bez rytmu a s nechutnými texty. O to více se těším na nové Robovo album, které se právě chystá ... Pravda, na ozkoušení Mansonova nového alba jsem stále nesehnal dostatek sil ... mám z toho strach. Pamatuji si ho jako toho úžasného, výstředního rockera, kterému se nepovedlo jedno album - The High End of Low - a já nechci zjistit, že se mu nepovedlo další ... Ano, je pravděpodobné, že mé obavy jsou neopodstatněné, ale stejně ...

I když na živák Mansona mám špatné vzpomínky, Spark mi dokonale vylíčil, že jeho letošní koncert byl skvělou show, a drze se mi vysmál, že koncert v roce 2009 byl jenom zkratem - díky moc. Na druhou stranu mě to utvrzuje v přesvědčení, že turné Dvojčat zla musí být něčím nezapomenutelným ... čímž jsem si byl jist už zpočátku, neboť moc dobře vím, co všechno Rob s Johnem naživo dokáží.


Musím do Vídně - kdo jede se mnou?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky