↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

neděle 10. června 2012

Vítejte v pekle

Vždycky jsem rád strašil lidi, ale v tomto článku vám nebudu vyprávět ani o snižování platu, ani o zvyšování poplatků ... "Peklo" v nadpisu je zde jen symbolem pro nový žhnoucí design, který mi vyrobila k narozeninám blogu Sinai. A musím vám říct, že je to perfektní dárek. S designem jsem rozhodně spokojený ... Zajímavé také je, jak tento výtvor lávy vystřídal veselý a na zdejší poměry barevný design od Nat. Který zase vystřídal předešlou smutnou šeď od Juliet. Jako by každý design zaváděl novou éru ... a já doufám, že dneškem započne ta nejlepší.
Jsem nesmírně pyšný na všechny designy, které můj blog kdy vystřídal, a nezbývá mi, než se hluboce klanět před jejich autory.
Děkuji všem, jejichž díla budou moct být navždy vystavena v archívu.


Zdá se, že povídky zaslané do soutěže o cenu Fernanda Ribeira si mezi vámi moc čtenářů nenašlo, což mi jedině potvrdilo teorii, že vidina čtení dlouhých článků je pro mnohé zdrcující. Ale nikoho neodsuzuji, taky nečtu úplně všechno, jen mi je to poměrně líto, když vím, že si s tím soutěžící dali opravdu tu práci.

Ostatně, už dnes mám v plánu vyhlásit vítěze, na kterého čeká velká sláva ... Ale pravděpodobně až někdy k večeru. Vlastně ve 20:00.

S vyhlášením jsem také chtěl ukončit možnost zapojit se do párty soutěží, ale Vendy mi napsala, že je to šibeniční termín. Ví, jak na mě. Já nesnáším soutěže omezované časem, proto možnost zapojení se prodlužuji až do 15.6. To je pěkné datum. 15 bylo kdysi mé nejoblíbenější číslo ... vezměte si ten úžasný kontrast: nejlepší známka, kterou lze dostat na českých školách, a nejhorší známka, kterou lze dostat na českých školách, spojené v jeden celek.

Nyní je mým nejoblíbenějším číslem 5 ... proč asi?

Takže stále máte možnost zapojit se do slovního fotbalu, stále máte možnost oslavovat.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky