↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

úterý 22. května 2012

Ruce vzhůru

Když už se mi po delší nekativitě podařilo vymyslet nějakou soutěž, která by byla záživnější než bleskovka, náročnější než rychlovka a spravedlivější než anketové SON, většina z vás se na mě okázale vybodla. Musel jsem vás sjet a stále mě to mrzí ... ale také se mi stále hlavou honí myšlenka, že je to to jediné, co na vás platí. Proč na ostatních blogách můžou soutěže probíhat bez problémů, jen tady prostě ne?! Myslíte si, že mě baví vás do něčeho neustále nutit? Chtěl jsem zde něco, po čem jste všichni celou tu dobu volali ve svých článcích, kde jste hanili trapné párty soutěžičky, SON a grafické soutěže, které jsou všechny na jedno brdo. Smýšleli jsme podobně, tak jsem vymyslel povídkovou soutěž (aneb něco, u čeho je třeba zapojit mozek a fantazii), ale s tématem, které je vhodné pro odreagování ... s tématem, které se vyloženě hodí do této doby. Články každého z vás občas srší ironií a vztekem směřovaným na úpadek umění či vlády, ale jakmile máte něco napsat do soutěže, stávají se z vás ty neschopné "pipiny", které napíšou články leda tak o jedné větě. A přitom na ně tak často sami nadáváte. Tak proč si nezvolíte třeba za téma už jen úpadek blogu a nenapíšete takovouhle krátkou satirickou povídku, kterou byste bezpochyby neváhali zveřejnit, kdyby nebyla do soutěže, ale sepsali byste si ji jen tak pro radost na blog ... Ale myslíte, že tohle je příprava na maturitu? Že to pošlu vašim učitelkám češtiny/slovenštiny a dostanete z toho známku jako z pololetky? Však jde stále jen o zábavu ... Nikdo vám hlavy trhat nebude, tak se přestaňte vymlouvat na to, že neumíte psát - já vím, že ano! Kdybyste to neuměli, tak si s vámi nepíšu, to je logické.

Smutné je, že poté, co jsem vás tolik seřval, se mi přihlásilo asi sedm lidí, ale já mám povídku stále jen od jedné soutěžící ... Uzávěrka je 31.5., prosím, myslete na to.

Řekl jsem vám, že tohle je typ soutěže, kde za přihlášenýho beru toho, kdo mi pošle výtvor, takže kdybyste doposud přihlášení nebyli a po přihlášení toužili, můžete se klidně zapojit až do uzávěrky. Mně je opravdu jedno, kdo a odkud se zapojí - čím víc lidí, tím větší zábava to bude ... ale když to nechápete ... já opravdu nevím, proč se snažit.

Myslete na to a pošlete mi to prosím na e-mail xavierfender@seznam.cz ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky