↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

sobota 25. února 2012

Tak tedy jinak!

Bylo mi už dávno jasné, že tento blog nemůže nadále fungovat tak, jak kdysi ... Svých patnáct minut slávy jsem si tady prožil a co jsem hledal, to jsem našel ... přátele a vůbec někoho, kdo by byl schopný mě poslouchat nebo mi dokonce naslouchat.
A co teď? Já už tu nejsem tak často, jak bych chtěl ... Nevím, jakým směrem se dál ubírat. Ale blog pozastavit nebo nedej žárovko zrušit nechci. Ale stále tu pracujeme s faktem, který si uvědomuje snad každý z nás - já, díky škole a vůbec všemu, moc aktivní nebudu ... ne jindy než o víkendu ... tedy tento blog křtím na blog VÍKENDOVÝ. Předběžně můžeme předpokládat, že mimo víkend zde nic moc nepřibude ... pokud ano, bude muset jít o něco opravdu významného!

V sobotu (a dokud nezačne sezóna F1, tak i v neděli) se vám budu věnovat, jak jen budu moct ... Ale v jinou dobu s tím moc nepočítejte - radši.

tác a husu
vaše Plesnivina

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky