↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

středa 1. února 2012

Folgarida, Marilleva a Madonna (Itálie 2012)

Nejspíš už asi týden jsem tady nebyl ... Ale proč? Mám krásný a pohodlný zlozvyk svádět všechno na školu, ale už několikrát jsem se zařekl, že to na ni svádět nebudu, takže mi nezbývá než dumat dál. Jenže já jako kdybych ztratil chuť cokoliv dělat - cokoliv smysluplného a zajímavého. Což volně přeloženo znamená, že na vás kašlu, protože si vás vážím a blog považuji za fantastický. Jenže ... ne vždy je nálada. Poslední dobou jako kdybych byl myšlenkami jen na horách ... ano, ve Folgaridě a Marillevě.
Což mi připomíná, že tento článek jsem nechtěl věnovat jen omluvě za mou neaktivitu, ale především fotografiím hor, vleků a sjezdovek v Dolomitech...





















































Závěrem chci upozornit, že žádnou z těchto fotografií jsem nepořizoval já sám, protože jsem neměl tolik odvahy vzít si jako člen nejhoršího lyžařského družstva foťák přímo na sjezdovku.
Jednak sem tyto fotky přidávám, abych si mohl čas od času vzpomenout, ale také vám je tu nechávám jako takové vábidlo. Pokud dostanete možnost jet s někým někdy na lyžák či třeba jen na dovolenou do Dolomit, neodmítejte. Je to zážitek na celý život. Pro mě tedy alespoň byl, protože takhle krásné protředí jsem v životě neviděl.

Přeji vám všem krásný večer ... az bytek týdne, kdybych zase náhodou nemohl sesbírat chuť sem za vámi zajít. Ale už alespoň víte, čím to je. :D

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky