↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

středa 19. října 2011

Několik věcí na srdci

Myslím, že začnu Velkou kreativní soutěží. V pátek, jednadvacátého, bude zbývat do ukončení zasílání výtvorů pouze deset dní. Zatím mi své dílo poslala jen Lily a mezi řečí se o něm zmínila i Krasivija. Byl bych rád, kdybyste to vzali na vědomí a pomalu se donitili i přes tu otravnou školu ke stvoření čehosi, co byste byli ochotni přede mnou prezentovat.

Dnes je ještě středa, toť poměrně nudný den. Dnes nikdo ve škole něudělal z Josefa Stalina Džúzepa Stejlina, nikdo neprohlašoval, že hlavní město Polska je Moskva, nikdo se nesnažil vysvětlit, co následovalo předtím, nepsali jsme z češtiny. Ale včera ano. Včera jsme se o přestávkách drtili strukturu literárního díla a narychlo čmárali na lavice promakané taháky. Když říkám promakané, myslím to vážně. Však kdo by pod nápisem "Iron Maiden" hledal výraz "Ironie" , kdo by pod "krtinou" hledal "kritiku"? Ale naši učitelé jsou už však na takovéto šifry bohužel zvyklí, tudíž obstál jediný tahák - ten můj. Asi žádného učitele by nenapadlo, že si nějaký nadšenec napíše tahák do češtiny azbukou. ;) Nebylo to rusky, zkrátka jsem jen česká slova přepsal azbukou ... díky absenci písmene "H" jsem však z "pohádek" byl nucen utvořit "pogádky". :D

Proč jsem se ale začal vracet ve dnech? Proč jsem připomněl, že dnes je středa? No, protože zítra bude čtvrtek. Ve čtvrtek bych tento článek nemohl napsat díky tanečním, takže by mi nezbyl čas na nesnesitelnou provokaci z mé strany a informaci, že v pátek se začne odpočítávat posledních deset dní do odevzdání všech výtvorů do VKS 2. Proč jsem to ale nenapsal až v pátek ..? Tím se vracím k té provokaci. V pátek budu juchat v Praze na Withinech. No, juchat je krapet nadnesené, nevím, jestli to jejich nové album je důvod k oslavám, každopádně jsem na netu zhlédl videa z tohoto turné a zjistil, že sem tam zahrají i nějakou příjemnější píseň. Doufám, že jich bude dost, ten popový zvuk mě dostatečně odradil už jen od učení se slov nových písní a když neznám slova a nemůžu si tak se skupinou vesele vyřvávat, nebaví mě to. Jedinou vyjímkou byli Silenti, ale o tom až jindy ...

Asi před hodinou jsem k mému předcházejícímu článku obdržel pár vskutku zajímavých komentářů. Jsem rád, že se zde objevili lidé, kteří jsou schopni diskuze (neříkám, že sem chodí samí analfabeti, ale hlavně dřív se mi stávalo, že mi odezvou na takovýto článek bylo jen "fakt pěkný článek a jak se máš? Pojď ke mně na blog ...") a v některých mých názorech se mnou souhlasili. V některých však ne. Vskutku jsem působil v tom článku jako někdo, kdo všechny Čechy zavrhuje? Možná, ale můžeme si za to sami. Vím moc dobře, že ne všechno v naší zemi odešlo do kytek, vím moc dobře, že zde máme své poklady, já jsem rád za to, že jsem Čech, nechtěl bych žít v té hloupé všudypřítomné Americe, kterou neustále protlačuje Dejdar. Nevím, co ho to popadlo, ale rozhodně není sám. A právě tohle měl můj článek vyjádřit. Já si uvědomuji, co je v téhle zemi krásného, snažím se to vidět, akčoliv se to naši politici snaží tak vytrvale pohřbít. Ale moc jiných lidí, kteří by stále viděli, tu není. A na to jsem narážel ... na Čechy, kteří se od své rodné země odvrátili zády. Z toho je mi smutno.

"Oznámení a upozornění" je rubrika, ve které mám oznamovat a upozorňovat. Oznámil jsem vám, že jsem Čech s velkým Fň a že od zítřka určitě nebudu aktivní minimálně do soboty. Upozornil jsem vás na to, že VKS2 se bude uzavírat koncem října a na to, že hlavním městem Polska není Moskva. Útvar jsem ted splnil.
Děkuji za pozornost,
sláva novému mistru světa F1 2011! ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky