↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

středa 28. září 2011

Fashion&Graphic: Šaty (čtvrtý úkol)

Po triku, trenclích a botě jsem nucen čelit nějvětší výzvě F&G: dámským šatům. No dobrá, mohli jsme si sami vybrat z několika druhů oblečení, ale já chtěl trocha toho adrenalinu do života. A adrenalin to byl. Pracoval jsem na tom celý den a celý jsem jej pronadával ...

Výsledek ale myslím stojí za to.


Ano, má to chyby:
dole je to krapet uřízlé, protože mi nevyzbylo plátno, ale hlavně jsem zcela předělal vršek. S tím původním jsem se barvil tři hodiny, ale ani poté jsem ho neuznal dostatečně atraktivním, tak jsem šáhl po nouzovém řešení: po fotomontáži. Ale říkám si, jestli mi to bude vůbec uznáno.

Originální maketa totiž vypadá zcela jinak:

Ale jak říkám, korzet je korzet - je hlavně svůdnější.
Ale ani tak se mi můj výtvor moc nezdál, tak jsem si řekl, že to chce jiný přístup. A jiný doplněk. A neexistuje krásnější doplněk než ...



Tento obrázek má jednu obrovskou výhodu oproti tomu předchozímu ... Není tam vidět ten uřízlý a nepovedený krajkový spodek a nikomu to nevadí.

A použité obrázky:

Toto je textura na sukni:

Krajkový spodek:

Korzet:

A hlavní aktérka:

Doufám, že se šaty budou alespoň trochu líbit.
Děkuji za možnost ozkoušet si tolik nových věcí, Tracy ... :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky