↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

pondělí 29. srpna 2011

Když se vám zachtělo mě obdarovat ...

Bylo nebylo, našel jsem u sebe v počítači pár cen, převážně diplomů, které jsem posbíral a ještě je nezveřejnil, ačkoliv některým už bezpochyby táhne na první rok existence.
Tak je sem konečně dávám, abych se pochlubil, koneckonců nemá smysl je skladovat donekonečna.



Diplomy se Simone Simons

Začnu nádhernými výtvory od Labandy, popravdě nevím už, za co jsem je získal, protože mi paměť špatně slouží, ale předpokládám, že šlo o nějakou grafickou soutěž nebo párty, jiných soutěží já už se nezúčastňuji, grafické soutěže beru totiž jako takový příjemný trénink a párty jsou pro mě uvolněním, u většiny z nich se totiž nemusí přemýšlet, škoda jen, že na těch mých ano, že? :D (začnu asi zase psát smajlíky do článků, je to pak osobnější)

Neobsahují žádné nápisy typu "Od onoho pro onoho za oné a oné", Labanda mě totiž moc dobře zná a ví, že mám zálibu ve vytiskování povedené grafiky a následné připínání si ji na nástěnku - zdi bohužel obsadit nemohu, ale možná je to jedině dobře, takhle to má alespoň nějaký řád.

Takže tady jsou konečně ty krásky od Labandy které zatím nikde připíchnuté nejsou. Vlastně jsem je chtěl nejdřív dát sem na blog, asi bych se cítil provinile, kdybych to udělal v opačném pořadí. :D

Děkuji, Labando ...




Diplomy s Tilem Wolffem

Asi by bylo dobré zmínit, kdo je Tilo Wolff. Možná by taky neuškodilo zopakovat, kdo je Simone. Tilo Wolff je zpěvák německé skupiny Lacrimosy, Simone Simons je zpěvačka nizozemské skupiny Epici.
Ale teď k samotným diplomům.

Tento první je od Violet, se kterou jsem si - stejně jako s Labandou - už opravdu dlouho nepsal, o to víc mě mrzí, že jejich fantastické výtvory zveřejňuji až nyní.

Děkuji moc, Violet ...


Tento druhý je od Krasiviji a jak koukám, tak je za bleskovku. Oba jsou za bleskovku. A oba za čtvrtou? Co já jsem to měl proboha jen za náladu, že jsem se vrhl na bleskovky? :D Na čtvrté bleskovky!
Děkuji tedy samozřejmě i Krasivije. :)



Diplom s Johnem 5

Už dlouho jsem si neřekl o diplom s Johnem, tento je od Turbany.blog.cz, kde jsem se stavil evidentně taky na bleskovce. Tentokrát to nebyla čtvrtá bleskovka, ovšem skončil jsem v ní čtvrtý já - to prokleté číslo mě pronásleduje celý můj život!! :D
Ale je taky krásný, děkuji, Turbany. :)



Diplom od Dincie

Dincie u sebe na blogu občas pořádá takovou originální hru, které říká "Hádání" - jednoduché, ale trefné. Funguje to tak, že vždy zveřejní část nějaké své fotky či obrázku z internetu a pak dá asi celkem deset možností na výběr, kdo zvolí tu správnou, dostane nakonec diplom.
Všichni dostávají stejný, sladěný do takových barev, které vystihují momentální psychické rozpoložení samotné Din.

Zatím se mi podařilo uhodnout pouze dvakrát, minulý diplom byl fialový s drakem, ten dnešení je o něco přírodnější ... a taky krásný, děkuji. :)



Diplom s Marilynem Mansonem

Manson-éra mě už asi před rokem přešla, stále samozřejmě poslechnu některé jeho písně, ale už nejsem takový nesnesitelný maniak. Tedy snad. Ale ono se našlo zase něco jiného. Třeba Epica. Říkám si, že jsem ale u Mansona stejně vydržel docela dlouho - tři či čtyři roky? Na je to dost! Já jsem totiž co se hudby týče velice nestabilní a dělá mi problémy dlouho vydržet u jednoho, takto mě zatím drží pouze Evanescence a Rammsteini, kteří drží rekord, protože jsou v mém žebříčku favoritů až téměř pět let.
Ale zpět k Mansonovi ..
A k diplomu.
Je opět za bleskovku a tentokrát od Puminky. Vzpomínám si, že můj vůbec první diplom byl právě s Marilynem. Tak se k tomu zase vracím ... A děkuji Pumince, že mě tímto diplomem přivedla na vzpomínky.


Za bleskovku od Teušky

Jsou tací, kteří se při soutěžích ptají zúčastněných, co si přejí na ceny, pak jsou ale i tací, kteří nechají výběr jen čistě na sobě. Nemám proti tomu nic, já jen abyste si nemysleli, že jsem si hrneček s nápisem "I love x-mas" zvolil.
Ale je to ... roztomilé ...
Takže děkuji Teušce. :)



Nejoriginálnější cena od Keyt

Požádal jsem Keyt, aby mi utvořila nový design, ne však pro tento blog, tak se netěšte. Dincie, která je autorkou současného designu na tomto mém hlavním blogu, ví, jak já jsem náročný a co všechno jsem schopný si vymyslet za požadavky. Keyt jsem tomu nyní vystavil také. Napsal jsem jí slohovku o tom, co vše vyžaduji a co zakazuji. Už jsem opravdu čekal, že mě s tím pošle kamsi, ale namísto toho se mi vrátila odpověď, že vyhrávám první místo za nejdelší slohovku co se objednávek designů u ní týče. Zavtipkoval jsem a zeptal se, jestli z toho bude nějaký diplom ... a byl.

Takže děkuji moc :D



Ostatní ceny

Tohle je výběr toho všeho, co se nedá považovat za diplomy - takže jeden avatar a jedna animace.

Nepamatuji si, za co to bylo, vím však přesně, že jsem si přál černou kytaru - a tu jsem dostal. Je to jednoduchý avatar, ale dobrý, mně se líbí. Mám rád kytary, co jiného si na avatar přát ...?
Takže děkuji Teeňačce moc. :)

Animace je od Amy a Mishel, šlo o malou soutěž, ve které jsme se jim my, návštěvníci jejich blogu, měli snažit vymyslet nejvhodnější přezdívky. Neuspěl jsem. Nemám na toto střevo. Nicméně animaci dostali všichni zúčastnění, je z obrázků, ze tří, ale je pěkná. Přál jsem si Mášu, tu zpěvačku Arkony - Mashu Arhipovu. Lidi, to je bohyně ...

Děkuji, Mishel a Amy moc. :)


A toť konečně vše, už vás nebudu mučit svým vychloubáním se, co všechno jsem dostal. ;)
Takže dobrou noc - a nebo dobré ráno? Přednastavuji tento článek na jednu hodinu ranní.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky