↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

středa 10. srpna 2011

Fashion&Graphic: Triko (první úkol)

Přihlásil jsem se do soutěže Fashion and Graphic, už si nevzpomínám v jakém rozpoložení jsem byl, že jsem se vrhnul na grafiku pracující s módou, každopádně jsem se pustil do prvního úkolu ... a bylo to něco. Chápu, že pro vás to asi takové vzrušení není, ale já jsem tričko dělal úplně prvně. A vážně moc nevím, jak na to, tohle má parketa nebude.
Takže triko aneb zadání prvního úkolu:



Nápis pochází z písně Lost in Paradise od Evanescence, tato píseň zatím oficiálně nevyšla, na internetu se ukázaly několikasekundové ukázky; v celém znění bude zveřejněna až po desátém říjnu, kdy vyjde nové album.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky