↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

středa 10. srpna 2011

Co se stalo s tímto blogem

Nastasja, má drahá přítelkyně, tento blog, můj domov, můj úkryt, na dlouhou dobu osaměla. Proč? Před nějakou dobou jsem zřídil druhý blog, na kterém jsem se chtěl věnovat grafice, původně však šlo jen o blog, na kterém jsem chtěl zkoušet své prvotiny. Sem jsem přidával bonusy a informace, na Natasjinu šatnu jsem přidával náhledy. Ale dlouho u toho nezůstalo. Svou všekerou designovou aktivitu jsem začal soustředit už jen na ten druhý blog a tento upadl v zapomnění. Omlouval jsem si to tím, že Nastasja byla jen jakousi rozletovou dráhou. Namlouval jsem si, že k Natasje patří mé prvotiny a že svou vyspělejší práci sem tudíž dávat nemusím. Ale měl bych.

A za tu dobu, kdy jsem přicházel k sobě, jsem vás tedy připravil o designy:



(Eluveitie - folkmetalová skupina ze Švýcarska)

(Design Your Universe je název zatím posledního alba symphonicmetalové skupiny EPICA)

(Legend Land je název EP symphonicmetalové skupiny Leaves' Eyes)
Leaves' Eyes pocházejí z Norska, tak jsem se snažil i všechny nápisy sladit do norštiny, teď už však vím, že jsem udělal chybu v uvítací ceduli a namísto Velkommen på Legend Land na ní bude stát Tenker på Legend Land.

A aktuálně nastavený
(Good Enough - dostatečně dobrý - je poslední píseň z alba The Open Door od Evanescence)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky