↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

středa 10. srpna 2011

Design pro Vertigorequiem: John 5

Můj hlavní blog stále zdobí design od Dincie, který je sice krásný, nicméně je tam asi už přes půl roku a já si řekl, že to chce prostě změnu. Nejdřív mi nový kabát slíbila Sayuri, ale pak jsme to nějak zamluvili a úplně se na to zapomnělo, takže jsem se po nějaké době pustil do práce sám a ... nevím, nejsem si tím jistý. Jsem zvyklý mít na blogu samé tmavé designy, ale tento je na můj vkus až moc světlý. Není tak zářivý jako Zahrada hříchů, není tak pozitivní jako Na svůj problém nemusíš být sám, není hřejivý jako Design Your Universe a není přírodní jako Legend Land. Je šedý ... je ocelový. Měl být šedý a ocelový, vlastně se mi moc líbí, ale nehodí se mi k blogu. Mrazí mě z něj. Tak si říkám, že ho dám do kurzu jako "volný". Je tady nějaký fanoušek Johna 5? Myslím, že ne, ale kdyby se tu přeci jen někdo takový stavil, komu by se tento šedý design zalíbil, může mi kdykoliv napsat.


Žádné bonusy ... jen samotný náhled. Tento design měl mít budoucnost, ale nejspíš ji nemá ... Chcete, aby ji získal? A chcete, aby spolu s ní získal i bonusky?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky