↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

čtvrtek 18. srpna 2011

Fashion&Graphic: Dámská bota na podpatku (druhý úkol)

No jo, je to pravda, přihlásil jsem se do grafické soutěže zabývající se módou a to je ... vtipné! Tedy, aspoň já se tomu směji. Ačkoliv tedy mé modré triko mělo úspěch; zase jsem na sebe po delší době hrdý, dostalo devět bodů z deseti.

Tentokrát pořadatelka Tracy připravila opravdu lahůdku - dámskou botu. V tom já se vážně vyznám! :D
No, toto je podklad:


Přísahám bohu, že kdyby zůstala takto bílá, vypadala by líp. :D
(celý článek)



Toto je první verze:
šedavá a ocelová ... vážně jsou v tom prvky ocelové textury



No a toto je druhá verze:
Původně žádná druhá verze být neměla, ten motiv slunce se měl stát zkrátka jen doplňkem na té první ocelové verzi, ale pak jsem se rozhodl, že ho využiju celý - téměř celý.


Ať Tracy sama vybere, která se jí líbí víc, kterou by chtěla hodnotit ... Já mám smíšené pocity z obou a vím jistě, že být ženou, tohle bych na nohu nevzal. :D

Toto je použitý motiv slunce:

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky