↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

čtvrtek 18. srpna 2011

Červeno-bílá vlna jménem Euro Shopper

Před pár dny jsem se vrátil z Kájova; byl jsem tam, abych unikl výměně oken u nás doma. Podstatné ale je, že mě tam napadlo zřídit u mě na blogu novou rubriku a to sice takovou, která by se věnovala současnému dění v naší zemi. Doposud tuto rubriku zastávaly jiné, nespecializované, do kterých jsem strkal spolu s všeljakými zážitky své názory na to, jak se nám tady daří-nedaří, nyní jsem se rozhodl tyto připomínky a stížnosti uklidit tam, kam patří.


Mohlo vás napadnout, že do této rubriky budou nejčastěji přibývat stížnosti na vládu (což je pravda), dnes ale přicházím s něčím jiným.
Znáte prodejny Albert a Hypernova? Společnost Ahold, která je vede, přišla asi před rokem (či už před dvěma?) s nápadem zřídit jednotnou značku takovou, která pokryje všechny nejprodávanější položky - Euro Shopper. Hlásala, že vše od Euro Shopper bude levnější, přesto kvalitní. O kvalitě by se dalo spekulovat. Mají ale snad lidé na výběr? Počítalo se s tím, že Euro Shopper pokryje hodně položek, pravdou ale je, že nakonec pokryl téměř všechny položky a nenechal na trhu místo dalším značkám. V Albertu tedy už mnohdy nenajdete výrobky více značek, všechno je jednotně Euro Shopper. Lidé tedy možná (zdůrazňuji možná) nakupují levněji, ale ta kvalita! Četl jsem recenzi na ES, kde už nadpis hlásal "Umývání nádobí s levnými prostředky Euro Shopper se prodraží".
Já nevím, jestli ten, kdo to zaváděl, měl v hlavě piliny ... každopádně jsem vám stále nenapsal to nejhorší.

Víte, jak poznáte výrobek od Euro Shopper? Snadno - je celý červeno-bílý.
Rýže = červenobílá krabice
Mléko = červenobílá krabice
Mouka = červenobílý pytlík
Víte, jak je snadné přehmátnout se? Víte, že lidé, kteří hůř vidí, snad ani nemají mnohdy ponětí, co kupují?! Donedávna byla mouka rozdělována barevně - modrá, zelená, oranžová. Teď je samozřejmě celá červeno-bílá, druh poznáte pouze podle odstínu! Podle odstínu, chápete to? Stejný osud potkal mléko. Také bylo dříve rozlišováno barevně, ale teď? Každý druh je červenobílý, stejného odstínu dokonce, ten jediný rozdíl je v hlavě krávy. Ano - plnotučné mléko je takové, na kterém má kráva celou červenou hlavu, na polotučném má kráva hlavu jen na půl vybarvenou, no a kráva z odstředěného mléka je celá bílá - ale upřímně, bavilo by vás sledovat, jakou kupujete zrovna krávu?! Předpokládám, že má matka není jediný člověk, kterého to zmátlo.
Teď vám řeknu vtip závěrěm: Víte, jaký je rozdíl mezi mlékem od ES a rýží od ES? Žádný - ty krabice jsou stejné, jen na rýži je miska rýže a na mléku je kráva!
A teď jděte nakupovat, když nevidítě nablízko ...





Já vlastně zřídil tuto rubriku kvůli jednomu článku, jinému než o Euro Shopper. Když jsem byl v Kájově, viděl jsem v televizi reportáž, ve které spekulovali o legalizaci marihuany. Mně to bylo vždy více méně ukradené, sám ji pro zdravotní účely nepotřebuji a žádný bezmozečný vyhul též nejsem. V Kájově ale žijí lidé, kteří se rádi baví o čemkoliv, řeší vše, co mohou, a témata jim nikdy nedojdou. Tentokrát neřešili nic jiného než právě lékařskou marihuanu. Každý na to měl jiný názor. Ale to byly názory! S takovými jsem se ještě v životě nesetkal. Většina lidí vidí věc ze dvou stran - každý člověk si najde úplně jiné dvě strany. Když se pak tito lidé sejdou, utvoří desítky teorií. A o těch já chtěl původně psát. Ale udělám to jinak ... Chtěl bych ten článek ještě více rozvinout, proto se vás ptám kromě názoru na Euro Shopper i na názory na legalizaci lékařské marihuany.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky