↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

středa 31. srpna 2011

Čas ničitel, volný fantasy design

Čas ničitel, volný design, který vznikl stejně jako současný háv Nastasji z myšlenky, že by se určité obrázky k sobě asi hodily ... a bylo to tak. Nejradši tvořím designy, u kterých tvorbu nelámu přes koleno, například Legend Land nebo Eluveitie byly hodně lámané designy, stejně tak Liv Kristine, který jsem nakonec ani nepublikoval. Radši.
Ale na Čas ničitel jsem poměrně hrdý; popisuje vlastně rozklad kdysi ohromného města, popisuje, jak mohutné domy ohlodal zub času, popisuje, jak se z velkých měst pomalu vytrácel život ... popisuje apokalypsu.
Není to žádný takový ten webový vzhled, který mě osobně uchvacuje, vrátil jsem se s ním spíše k počátkům své tvorby - do doby, kdy jsem napodoboval Dincie, layovou královnu. Design je tedy trochu zasněný i přes tak temné a pesimistické téma.

Malý náhled:



Náhled designu na blogu + všechny bonusky --> tady


Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky