↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

úterý 19. července 2011

Návrat do starých kolejí!

Koleje! Můj druhý domov! Strávil jsem tam tolik času ... Zlín-Vizovice, Vizovice-Zlín! Půlku Mástru jsem procestoval ... no, to asi ne, ale určitě jsem ve vlaku strávil dost dlouhou dobu. Ale nyní jsem zase tady, abych vás těšil (či štval, to je na vás) novými články, ty nejnovější budou (jak je snadné předpokládat) o Mástru, ze kterého jsem se včera kolem osmé večer vrátil (někteří ani nepostřehli, že tu nejsem - kouzlo přednastavených článků).

Tak, teď k tomu, o čem jste rozhodovali, k designu, který jsem stvořil. Vlastně jste na něm kritizovali to, co jsem na něm kritizoval též, takže jsem rád, že se s vámi na mnohém shodnu, a myslím, že se shodneme i na dalším - moc se sem nehodí. Vážím si toho, že jste v anketě hlasovali pro okamžité nastavení, ale já vám stále nějak nevím, přijde mi takový chladný, ale ne příjemně chladný a zvráceně nebezpečný, přijde mi bezatmosférový - prostě má práce. No, uvidíme, jak to pořeším, sám jsem zvědav na své definitivní rozhodnutí.

Nadále animace! Aneb vaše ceny ... stále mi někteří nenapsali, ale tak to budu hold dělat na etapy, pojedu asi po třech a lidi, odpověď, že nechcete ceny, není odpověď, vy jste namáhali své mozkovny a já vás chci odměnit. Aspoň takto symbolicky animacemi. Chápu, že se vám asi moc nelíbí, ale já vám je prostě vnutím! :D

A dál - k Mástru (ještě jednou a ještě asi pětkrát), v nejbližší době vám sem dám podrobné články o jednotlivých dnech, ale to základní vám musím napsat už jsem - BYLO TO LEGENDÁRNÍ (no, včera jsem se po dlouhé době díval na Jak jsem poznal vaši matku). Ale bylo to vskutku úžasné, řekl bych, že lepší než vloni, ačkoliv jsme letos i zmokli (no vloni vlastně díky vodokropičovi taky, ale dobrovolně). Lidi, jezděte na Mástr, abyste věděli, jak vypadá nebe a mohli se tak na něco po té smrti těšit.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky