↓↓Nové příspěvky přibývají v rubrice METALOVÁ PACIČKA, všechny ostatní rubriky jsou archivem starých blogů z blog.cz ↓↓

pátek 15. července 2011

Design s Johnem 5

No, vy víte, že jsem už dříve experimentoval s grafikou do takové míry, že jsem se pokoušel o designy. Jeden byl na zakázku, ty ostatní jsem dělal tak pro radost - potřeboval jsem se vybít. Teď jsem zkusil něco nového, udělal jsem design sobě, ale nejsem si jím jistý, přeci jen je na mě moc světlý. Líbí se mi, ale nevím, jestli se sem hodí a jestli by z něj návštěvníci počase nezešíleli. Ptám se tedy na váš názor ...




Když už jsem u těch designů, mám známou Amy, která se nově pustila do grafiky a zkouší laye na přání, její práce nejsou přehnaně přeplácané, má vcelku cit pro kombinaci barev a volbu obrázků, pokud byste jí chtěli udělat radost a dát jí příležitost pro další grafický trénink, můžete si u ní objednat design tady, kde najdete i náhled její práce.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené příspěvky